Skuffa

• Trådstarter Trådstarter Hippot
  • Opprettet Opprettet
H

Hippot

Guest
Jeg og kjæresten var kåte begge to. Han sa vi skulle gå å legge oss for å pule. Jeg begynner forspillet, som varer i hele 40 min. Altså 40 min hvor bare HAN får kos. Etter 20 min forteller jeg at jeg forventer å få like mye kos av han, han sier ja, og jeg fortsetter. Han sier han snart kommer, jeg sier det er greit så lenge jeg får kos og puling etter det. Han sier ja, og dermed er det hele gjort. Han får sprute ferdig og ha orgasme.

Hva skjer så? Joda, jeg får ikke en dritt! Han tok meg ikke nedentil en gang. Han lå tett inntil meg, nussa meg forsiktig på munnen. Og lå deretter der med lukne øyne. Hinter til at det er sent og at vi heller kan ha sex i morgen. Der ligger jeg våt nedentil og irritert! Og ikke minst skuffa!! Jeg går rasende ut av rommet. Tipper han sover nå :@ Det er ikke første gangen dette skjer! Åh! Forbanna! Hadde jeg visst dette skulle han ikke fått noe i det hele tatt!

Uffda frustrerende :p neste gang hadde jeg definitivt stoppet før han kommer, ingenting er mer frustrerende :p!!!

Neste gang nekter du å gjøre noe som helst til han har tilfredsstilt deg ;)

Da hadde jeg nekta å gjøre noe som helst! Og hvis han fikk mast nokk, så hadde jeg bare liggi der og kjikka dumt på han :-P åh ble sur på dine veine nå ja, for det var dårlig gjort!

Du får bare sette foten ned neste gang:p neste gang er det din tur til å ha først;)

Du får sørge for at han fikser deg først, før han får oppmerksomhet. Makan til egoist.

Alternativt... Legg opp til at det samme skjer igjen. Når han er fornøyd og vil sove, dra fram alt du har av leker og tilfredsstill deg selv. Av og til må man demonstrere for å få fram poenget sitt.

Her starter vi alltid med meg først, da han kun orker å komme en gang, og jeg kommer ikke vaginalt.
Han går alltid ned på meg før vi har sex, med mindre jeg går ned på han først, eller vi bare hopper rett på sexen, men det er forsåvidt opp til mitt humør, og det godtar han da det er jeg som er "problemet".

Ååå jeg hadde blitt så forbanna! Du får nekte å tilfredstille han før han har tilfredstilt deg neste gang ;)

Om det ikke er første gangen det skjer, så vet du jo at det kan skje da. Så hvorfor tilfredsstille ham først når du åpenbart vet dette kan skje?

Om det ikke er første gangen det skjer, så vet du jo at det kan skje da. Så hvorfor tilfredsstille ham først når du åpenbart vet dette kan skje?
Fordi han var lei av at han alltid skulle begynne på meg. Noe jeg mener er 50/50 delt.

Fordi han var lei av at han alltid skulle begynne på meg. Noe jeg mener er 50/50 delt.

Hm... neste gang så kan du jo kanskje passe på så han ikke kommer, så han fortsatt er kåt. Så må han da gi litt før han blir ferdig selv:)
Mannen her og blir vel slått ut etter en gang han og, men han har aldri sagt han er lei ihvertfall.

Hva med å begynne og så når han vil at du skal ta ham så tar du deg selv istedet, blir ferdig og snur deg for å sove :P

Ellers enig med Vennessiela ;)

Æ hadde blitt å hissa han opp....spurt om vi skulle gå å legge oss å kose.....når vi hadde lagt oss,hadde æ tatt frem leketøy og tilfredsstillt meg selv.

Altså... menn orker ikke kos etter de har fått orgasme... thats just the way it is. :-P

Back
Topp