H
Hippot
Guest
Jeg og kjæresten var kåte begge to. Han sa vi skulle gå å legge oss for å pule. Jeg begynner forspillet, som varer i hele 40 min. Altså 40 min hvor bare HAN får kos. Etter 20 min forteller jeg at jeg forventer å få like mye kos av han, han sier ja, og jeg fortsetter. Han sier han snart kommer, jeg sier det er greit så lenge jeg får kos og puling etter det. Han sier ja, og dermed er det hele gjort. Han får sprute ferdig og ha orgasme.
Hva skjer så? Joda, jeg får ikke en dritt! Han tok meg ikke nedentil en gang. Han lå tett inntil meg, nussa meg forsiktig på munnen. Og lå deretter der med lukne øyne. Hinter til at det er sent og at vi heller kan ha sex i morgen. Der ligger jeg våt nedentil og irritert! Og ikke minst skuffa!! Jeg går rasende ut av rommet. Tipper han sover nå
Det er ikke første gangen dette skjer! Åh! Forbanna! Hadde jeg visst dette skulle han ikke fått noe i det hele tatt!
Hva skjer så? Joda, jeg får ikke en dritt! Han tok meg ikke nedentil en gang. Han lå tett inntil meg, nussa meg forsiktig på munnen. Og lå deretter der med lukne øyne. Hinter til at det er sent og at vi heller kan ha sex i morgen. Der ligger jeg våt nedentil og irritert! Og ikke minst skuffa!! Jeg går rasende ut av rommet. Tipper han sover nå