Skuffa...

Angelise

Elsker forumet
Legen kunne ikke skrive henvisning tross for to sa juli og aug, og ikke vite hvor langt jeg er pga er normalt og svangerskap så langt. Han ville men erfart alle gangene den bare blir avvist...
Fikk time hos han 15.des da han kan finne hjertelyd hos han.
Og ellers måtte jeg nok gå til privat for å få tidlig ul...
Så da blir det å gå enda mer usikker og bekymret... :(

Kan du ikke gå privat? Jeg fikk også avvist henvisning til tidlig ul, men vi går privat!

Ville bestilt privat jeg og ;)
Greit å få roen i seg om at alt er bra♡

Blir privat ja, men trodde virkelig jeg skulle få henvisning.
Siden vi ikker vet eksakt hvor langt vi er, så vil jeg ikke betale mye penger for å ikke få høre noe hjertelyd...men vil heller ikke vente lenge med ul! Så jeg vet rett å slett ikke når jeg ebt skulle bestilt.time til...

Siden vi ikker vet eksakt hvor langt vi er, så vil jeg ikke betale mye penger for å ikke få høre noe hjertelyd...men vil heller ikke vente lenge med ul! Så jeg vet rett å slett ikke når jeg ebt skulle bestilt.time til...
Skjønner at det er kjedelig å gå privat! For min del var det pga tidligere MA og fordi jeg har stått på mange medisiner! Det verste sist vi var på privat ul var å få beskjed om MA for så å høre " vil dere betale kort eller kontant?"!

Men når fikk du positiv test og hvor langt tror du at du er på vei?

Hadde og blitt skuffet, men han kunne ha prøvd da, ikke sikkert du hadde blitt avvist. Hmfr

Skjønner at det er kjedelig å gå privat! For min del var det pga tidligere MA og fordi jeg har stått på mange medisiner! Det verste sist vi var på privat ul var å få beskjed om MA for så å høre " vil dere betale kort eller kontant?"!

Men når fikk du positiv test og hvor langt tror du at du er på vei?
Sist onsdag fikk jeg 2-3 på cbd. Hcg torsdag ble målt til 532, og siden jeg ikke vet når unnfangelse sku ha skjedd så er første dag i siste mens 4.okt.
Vet ikke når jeg burde bestille...

Jeg skal til sentrumslegene på Onsdag. Er da 7+0. Kan anbefale han. De er billigst på privat UL.

Jeg skal til sentrumslegene på Onsdag. Er da 7+0. Kan anbefale han. De er billigst på privat UL.
Er det 1200kr der? I skottegaten?
Kanskje jeg skal ringe de å høre hva de foreslår når jeg kan komme...

Er det 1200kr der? I skottegaten?
Kanskje jeg skal ringe de å høre hva de foreslår når jeg kan komme...

Der med klostergarasjen (flyttet siden jeg var der sist) men er vel 1200,- ja. Og det som er positivt er at de har åpent på ettermiddag og kveldstid.

Der med klostergarasjen (flyttet siden jeg var der sist) men er vel 1200,- ja. Og det som er positivt er at de har åpent på ettermiddag og kveldstid.
Skal jammen ringe de å høre! Takk for tipset :D

Jeg går også på tidlig privat UL pga jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei. Hadde sist mens 16. sep. Men jeg tror ikke jeg får dekka ul, så jeg bestilte bare selv.. Da slipper jeg også å springe hit og dit, og ventetid..

Back
Topp