Skuffa!!

LinnpinnRG

Gift med forumet
Har gått i flere dager å gleda meg til tummytuben skulle komme i posten, og idag lå det en lapp i postkassa mi om at den var kommet.. så jeg gikk glad og fornøyd å henta pakken..
Men når jeg åpna den var det bare den stolen og ikke tummytuben som var kommet, og i tillegg var den dyrere enn det sto på nettsida!! [:-]

Æsj da.. Var den dyrere??
Har akkurat bestillt på nettet jeg også..

Stakkars dem hvis de har gjort noe feil altså!! ARG!! [:@]

må vel ringe snart ja...

Hadde bestilt tummytub og stol for 500 til sammen, fikk ei regning på 370 eller noe for bare stolen!!![:@] pluss det er jo tummyen som er viktigst!

ORIGINAL: linnpinn

må vel ringe snart ja...

Hadde bestilt tummytub og stol for 500 til sammen, fikk ei regning på 370 eller noe for bare stolen!!![:@] pluss det er jo tummyen som er viktigst!

Da har de tydeligvis misfortsått ett eller annet. prøvde de ikke å ringe deg da?
Jeg skrev klart og tydelig at jeg skulle ha både tummytub og stol, så hvis de misforstår det..[:@]

Blir spennende å se hva jeg får i posten da.. [&:]

De prøvde å ringe en gang, men da rakk ikke jeg tlf.. har ikke ringt på igjen heller.. men må vel bare bestille selve tummyen på nytt da..

Var ikke det sånn på det bestillings skjemaet at en skulle krysse av for hvor mange tummytuber man ville ha, åsså skrive i den ruta om en skulle ha andre ting i tillegg..?[8|]

kan være jeg som har misforstått også, blir så dumt å ringe å kjefte på de da! hehe [:D]

Hadde jeg vært deg ville jeg ringt og sagt det hadde blitt en misforståelse! At poenget var at du skulle ha begge deler!
Så da hadde jeg krevd at de sendte tummien til deg, og at du bare betalte for det lille som stod igjen.. 200 kroner eller noe da ca.

Back
Topp