Skuffa over

cicci81

Glad i forumet
BARNEHAGEBILDENE!! Å de skal ha 1000 spenn for alle bildene!! Blir ikke aktuelt!!! Eneste bildet hun ser passe blid ut er på gruppebildet!! Ellers ser man en sur og passe redd unge!!!
Så den forografen får ikke mine penger!! Da legger jeg i noen hundrelapper til så kan jeg dra til en proff fotograf!! (Bildene er tatt av en proff som reiser rundt)
Har dere tatt bilder og er dere fornøyd??

Har ikke tatt bilder enda vi [:-]

jøss,så kjedelig! tviler på vi blir å kjøpe noen mange av dem om det blir tatt... vi tar såpass mange bidler selv,og leide studio netopp og tok en drøss flotte bidler

Ja det er skuffende!! I bhg skryterde av at hun er så blid og fornøyd hele tiden(hjemme og) så å få bilder med en sur unge er ikke morsomt!! Så vi kjøper nok bare gruppebilde!
Hun har jo vært i bhg siden i mai så hun er nok trygg på alle!!

1000 kr wow det var mye her koster det 498 for full pakke med portretter i div størrelser og gruppebilde..

Jeg kjøper ikke om det er dårlige bilder nei

klag

Jeg spurte om vi skulle være med men det trengte vi ikke! Regna med at de hadde full kontroll!! Så jeg ble så overraska når det ikke var ett eneste smil å finne på bildene!!!
Kommer ikke til å kjøpe!!

syntes det var dyrt jeg også.. her koster det rundt 400 kr for en pakke med mange forskjellige bilder.(der jeg jobber)

Har prata med andre bhg rundt her og de steila når jeg sa prisen!! Hos de ligger det på 4-500 kr!!!!

wow, for en pris![:-] her har mamma drevet dagmammagruppe i 15 år, og har hatt samme prisen siden 2006 nå. Hvor foreldrene betaler 310 kr og får da med bh bildet, + 1+4+6+24 bilder i forskj str såklart[:)] tatt av prf fotograf. Hjelpes! Hadde ikke kommet til og bestilt opp de bildene hadde jeg vært deg, annet enn bh bildet såklart. Her tar de ikke bhbilder i det hele tatt[8|] er en steinerbh..

Det var da en aldeles HÅRREISENDE pris! Tror vi har betalt ca halvparten og knapt nok det! Den gangen ingen var fornøyd med bildene ble det tatt nnye!

tror ikke de tar bilder før til våren her .. har ikke hørt noe om det hvertfall! klag både på bildene og PRISEN sier nå jeg!

Back
Topp