Skuffa over Ul i dag :(

cathkal

Gift med forumet
På ordinær ul fikk vi med to dårlige bilder der vi sikke så noe som helst[&:]

Fikk 3d ul i bursdagsgave fra sambo i dag :)
Gledet meg masse..

Når vi kom sa legen at han lå kjempe fint til og at det var god stilling for bilde...

Hva kommer jeg hjem med på minnepennen min..

1 kjempe dårlig bilde og 2 kanonraske filsnutter..dette kostet oss 1500 kr

Sitter bare gråter[:(][:(]drit skuffa

[:-][:-] Må vel gå an å klage og få en ny time? 1500 kr er ganske mye penger... Jeg hadde klagd!

då tror eg at eg hadde klagd, for å betale så mye for så lite er skikkelig dårlig...[&o]

Da hadde jeg blitt sur ja!

Klag![:o]

ORIGINAL: litenvenn

Så utrolig dårlig!!![:@] Jeg hadde absolutt klagd på dette. Enten så må du få ny time, eller så bør du få en KRAFTIG prisreduksjon. For min det er "skrytebildene" noe av det jeg gleder meg mest til.. Dette syns jeg absolutt ikke går ann. Står det ikke noe om ca hvor mange bilder og filmsnutter du skal få? Vi skal på tirsdag, betaler 900,- og blir lovet mellom 20-30 bilder av fosteret, flere filmklipp og de beste bildene på fotopapir av høy kvalitet.. Nei, hvis ikke det er for langt unna hadde jeg gått dit på mandag og klaget..

sånn det skal være:)at ikke de ser at de får dårlig rykte av slikt[:'(]

Vi kjørte 1,5 time en vei for å komme dit...er sååå lei meg..skal ringe klage på mandag

Ja, det syns jeg absolutt du skal gjøre! Lykke til!

takk for det :)

ja klag så bustene fyker [8D] man betale ijse så masse penger for ingenting, så d va dårlig gjort! eg e spendt sjøl når eg ska på 3d, har jo iiingen fine bilder av gutten min , han like nemlig isje å bli undersøkt så han snur bare ryggen t..håpe han e snill me mammaen sin på neste ul [:D]

Det var dårlig. Ring og klag ja. Lykke til!!

Uff, ring og klag på de! Dårlig å betale så mye penger for ikke en dritt[:(][>:]

ORIGINAL: TereseS

Uff, ring og klag på de! Dårlig å betale så mye penger for ikke en dritt[:(][>:]

Ja veldig dårlig...sendte en klage mail også så de kan få bryne seg på mandags morra..hehe

Sniker litt fra august her, men herregud du må klage. Jeg var for litt over en uke siden på 3d ul. Det var jo egentlig veldig tidlig ute, men han holdt på fram til han fikk et pent ansiktsbilde, fikk to bilder på papir og jeg fikk over 20 bilder, 15 videosnutter og en sånn ferdig video med bakgrunnsmusikk på dvd... Og betalte 990 kr.

ORIGINAL: cathkal

ORIGINAL: TereseS

Ja veldig dårlig...sendte en klage mail også så de kan få bryne seg på mandags morra..hehe

Gjør det, gjør det gjennomfør det! [:D]

Var utrolig lite bilder du fikk så absolutt enig med de andre om at du bør klage. Da vi var fikk vi til og med ny time 30 min etter fordi vesla la seg med hodet ned i bekkenet så det ble umulig å ta flere bilder.
Fikk noen bilder til den nye timen etter å ha gått tur 30 min, før hun la hodet ned i bekkenet igjen. Selv om vi ikke fikk så veldig mange fine bilder syntes jeg det var snilt at vi fikk ny time. Er jo kjekt å i det minste få et bilde hvor du kan se ansiktet ganske bra.

Blir jo dårlig reklame for dem med missfornøyde kunder for da  kommer du jo ikke til å anbefale dem for andre heller.

hei:)
det som er så fint med den filmen er at du kan spille den av på pcn og ta bilder:9
dette gjør du ved å bruke "moviemaker" finnes på de fleste pcr.
last opp filmen, dra filmen så inn i den store filmruta/skjermer der. Så trykker du på pause når du finner bildet du vil ta av filmen selv.Trykk så på verktøy også på "ta bilde av forhåndsvisningen. På den måten kan du ta hundrevis av bilder av filmen din:)

ORIGINAL: Venterbarn2

hei:)
det som er så fint med den filmen er at du kan spille den av på pcn og ta bilder:9
dette gjør du ved å bruke "moviemaker" finnes på de fleste pcr.
last opp filmen, dra filmen så inn i den store filmruta/skjermer der. Så trykker du på pause når du finner bildet du vil ta av filmen selv.Trykk så på verktøy også på "ta bilde av forhåndsvisningen. På den måten kan du ta hundrevis av bilder av filmen din:)

Jeg fikk det til :)[:D][:D][:D]tuuuusen takk for godt tips:)nå ble jeg kjempe glad
KLem til deg !!

Æsj så trasig! Søstra mi fikk sin 3D til halv pris,fordi hun som tok den greide ikke å få tatt så mange bilder med en gang, å brukte laaaaaaang tid. Men det endte jo opp i mange bilder uansett+ filmsnutter.
(selv om jeg har sett at du har fått til å få ut noen fine bilder alikevell,syns jeg også du skal klage...)

Så utrolig dårlig!!![:@] Jeg hadde absolutt klagd på dette. Enten så må du få ny time, eller så bør du få en KRAFTIG prisreduksjon. For min det er "skrytebildene" noe av det jeg gleder meg mest til.. Dette syns jeg absolutt ikke går ann. Står det ikke noe om ca hvor mange bilder og filmsnutter du skal få? Vi skal på tirsdag, betaler 900,- og blir lovet mellom 20-30 bilder av fosteret, flere filmklipp og de beste bildene på fotopapir av høy kvalitet.. Nei, hvis ikke det er for langt unna hadde jeg gått dit på mandag og klaget..

samma er det der vi var.. vi fikk ikke noen bra bilder om tordagen, for henne lå så vanskelig til, så vi fikk beskjed om og komme tilbake i dag for og prøve på nytt.. og timen i dag er GRATIS[:D] 

Det der var jo kjempe dårlig da. JEg fikk en CD brent der og da med litt over 70 bilder og 7-8 filmsnutter og i tillegg 4 bilder hun printet ut til meg rett i handa... 1250betalte jeg.
Jeg hadde virkelig klagd, man får jo mere bilder på den ordinære UL jo!

Back
Topp