Freja78
Elsker forumet
I dag ble Lillemann døpt. Jeg har styrt og ordna i to hele dager, og er helt kaputt. Men dåpen ble kjempebra og alle koste seg. Jeg var så fornøyd hele veien, helt til gavene stod for tur. Jeg åpnet den ene flotte gaven etter den andre. Ingen like gaver, ingen middels gode gaver, bare en lang rekke flotte gaver. Så var det kun en gave igjen på bordet, og den var fra mamma. Da slo det meg, han får ikke noe fra hverken besteforeldrene eller tanta si på pappaens side. Der og da stod jeg og kjempa mot gråten, for jeg ble så innihampen skuffa.
Jeg er vant med at dem skuffer på ting, enten det er gaver til meg i bursdager, eller da de prøvde å splitte opp meg og mannen i begynnelsen. Jeg er vant med en endeløs rekke av negative overraskelser, også at de ikke kjøpte så mye som en ting til han da han ble født. Men at han ikke skulle få noe i dåpen, hadde jeg aldri sett for meg. Kjenner jeg ikke klarer å slippe det, og mannen nekter å snakke om det. Jeg har store problemer med dem fra før, men har svelget så mange kameler at jeg hoster hårballer for mannens og Oliver skyld, men den der... den klarer jeg ikke svelge.
Noen råd på veien? For nå er jeg fryktelig fortvila her.
Jeg er vant med at dem skuffer på ting, enten det er gaver til meg i bursdager, eller da de prøvde å splitte opp meg og mannen i begynnelsen. Jeg er vant med en endeløs rekke av negative overraskelser, også at de ikke kjøpte så mye som en ting til han da han ble født. Men at han ikke skulle få noe i dåpen, hadde jeg aldri sett for meg. Kjenner jeg ikke klarer å slippe det, og mannen nekter å snakke om det. Jeg har store problemer med dem fra før, men har svelget så mange kameler at jeg hoster hårballer for mannens og Oliver skyld, men den der... den klarer jeg ikke svelge.
Noen råd på veien? For nå er jeg fryktelig fortvila her.