Skuffa over skolen......

BlåBobler

Forumet er livet
I dag var jeg med Linnea på utstilling på kulturskolen.

Ho har vært med på kulturskolen via sfo en dag i uka hele dette skoleåret.

De har hatt klovner som tema, og i dag skulle vi få komme å se på kunst-utstillingen dems på kulturhuset.

Da vi kom stod en mann med flosshatt der og fortalte om Arnardo som liten og hvordan han ble cirkusdirektør osv.

Så sier han at det skal deles ut gratisbiletter til barna, og de ble jo helt i hundre!

MEN! Selveste ordføreren står å trekker lapper i en hatt og roper opp nummer. Det var 10stk som vant billetter og 10stk som vant en bok om Cirkus.

Og 10stk som ikke fikk NOENTING!!!!! Hvordan forklarer man sånt til en 6-åring??????

Det var så lusent synes jeg!

Alle eller ingen!!! [:@]

Så teit då- hadde det vært så vanskelig å gitt alle ungene noke[8|]

ORIGINAL: BlåBobler

I dag var jeg med Linnea på utstilling på kulturskolen.

Ho har vært med på kulturskolen via sfo en dag i uka hele dette skoleåret.

De har hatt klovner som tema, og i dag skulle vi få komme å se på kunst-utstillingen dems på kulturhuset.

Da vi kom stod en mann med flosshatt der og fortalte om Arnardo som liten og hvordan han ble cirkusdirektør osv.

Så sier han at det skal deles ut gratisbiletter til barna, og de ble jo helt i hundre!

MEN! Selveste ordføreren står å trekker lapper i en hatt og roper opp nummer. Det var 10stk som vant billetter og 10stk som vant en bok om Cirkus.

Og 10stk som ikke fikk NOENTING!!!!! Hvordan forklarer man sånt til en 6-åring??????

Det var så lusent synes jeg!

Alle eller ingen!!! [:@]

kjapt regna var det vel 30 unger der??
og hvis han var direktør på Arnardo, så kunne han da vel for F*** ha delt ut billetter til alle!  KJIPT!

Næææh seriøst??? Kjære vene så dårlig gjort!! Fy flate!!!

Herregud, de har vel igrunn råd til å gi bort 30 billetter vel... Uff!! Stakkars Linnea, fikk hun ikke noe hun da eller? [&o][:(]

ORIGINAL: fruluna

Næææh seriøst??? Kjære vene så dårlig gjort!! Fy flate!!!

Herregud, de har vel igrunn råd til å gi bort 30 billetter vel... Uff!! Stakkars Linnea, fikk hun ikke noe hun da eller? [&o][:(]

Sign!![:(]

Nei, Linnea og 9 andre fikk ikke..... [&o]

Hadde vært 200 unger og 10 vant så er det en ting. Men man gir ikke til 20 av 30 unger!

De få som ble igjen følte seg sikkert veldig "utplukka"..... [:(]

Jeg hadde blitt KJEMPESINT!!!!!! Tenkt så skuffende for de 10 små!!!! Blir sinna bare av å lese, jeg......Ok, så er jeg hønemor, da, men DET GÅR IKKE ANN!!!!!

Back
Topp