skuffa over resultatet på eksamen

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
jeg var så optimistisk for jeg følte at det gikk SÅ bra!! Jeg hadde lest masse, og følte at jeg kunne svare godt på alle spørsmålene. Skjønner ikke at jeg har svart så feil heller, for når jeg har gått igjennom så har jeg krysset ut riktig, men ikke gitt 100 % bra svar. Selv om svarene ikke er feil
Har fått en helt ok karakter, men i forhold til hvordan jeg føler det gikk så hadde jeg faktisk regna med en B....[&o][&o][&o][&o]

Hadde en annen eksamen i går, den følte jeg at gikk rævva! Så da har jeg ratt stryki på den da....[:(][:(][:(][:(][:(]

Uff da.. Det er så kjedelig når man føler det har gått superbra, også har det ikke det..

Jeg hadde matteeksamen i går, og følte at jeg kanskje kunne komme til å stå med et nødskrik. (Jepp, jeg er fornøyd hvis jeg står når det gjelder matte[8D])
Da jeg var ferdig og møtte de andre så var de fleste helt fortvilet, og redd for å stryke. Også de som er gode i matte.. Så da var magefølelsen min mest sannsynlig feil..[&:]

Får bare tenke at det går an å ta den opp igjen.. Og forandre studieteknikken min kraftig til neste år.

Æsj, sånt er så kjedelig!!

Hvilket fag var det i da? Hva går du egentlig? [:)]

da ville jeg klagd med engang. er noen som er veldig strenge, andre ikke! de som rettet første gangen gjør det ikke andre gangen, så gjør det!
huff.. jeg føler virkelig med deg! her har det heller ikke gått bra! og regner med at jeg tar opp minst 2 fag nå til neste semester[&o]

ORIGINAL: FancyPants

Uff da.. Det er så kjedelig når man føler det har gått superbra, også har det ikke det..

Jeg hadde matteeksamen i går, og følte at jeg kanskje kunne komme til å stå med et nødskrik. (Jepp, jeg er fornøyd hvis jeg står når det gjelder matte[8D])
Da jeg var ferdig og møtte de andre så var de fleste helt fortvilet, og redd for å stryke. Også de som er gode i matte.. Så da var magefølelsen min mest sannsynlig feil..[&:]

Får bare tenke at det går an å ta den opp igjen.. Og forandre studieteknikken min kraftig til neste år.

DET skal jeg også. Den vi hadde i går hadde jeg egentlig forberedt meg godt til, men hoppa over å pugge to temaer fordi de har vært gitt på eksamen 2 år på rad. Gjett hva vi fikk! de de emnene...
Neste semester skal jeg bare KUNNE ALT før hver forelesning! dette var skikkelig nedtur...
Om jeg strøy i går så har jeg jo lest resten av boka GODT da, så en konteeksamen blir bare repitisjon. Har lyst til å begynne å forberede meg til uka allerede! ååååhhhh så skuffa over meg selv altså.. SKIKKELIG![:@][:@][:@]

Om du mener at du skulle hatt en bedre karakter så vil jeg anbefale deg å klage. Jeg har klaget meg opp fra D til C to ganger! Bare husk å begrunn klagen din godt. Bruk sensorveiledningen[:)]

ORIGINAL: Frk.Keller

Æsj, sånt er så kjedelig!!

Hvilket fag var det i da? Hva går du egentlig? [:)]

engelsk grunnfag

ORIGINAL: Leilani

Om du mener at du skulle hatt en bedre karakter så vil jeg anbefale deg å klage. Jeg har klaget meg opp fra D til C to ganger! Bare husk å begrunn klagen din godt. Bruk sensorveiledningen[:)]

skal be om begrunnelse i allefall. For jeg er ikke helt enig! Men jeg må jo få se først da..
Dritt assa...[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

mulig du har missforstått hva sensor vil ha. og hvis de ville ha mer utfyllende svar og du bare har svart konkret og kort og minimum så tviler de kanskje på om du kan mer...[8|]

husk at hvis du klager så kan du riskiere å få enda dårligere kakrakter også. men hvis du mener oppgaven fortjener mer så ville jeg klaget.

ORIGINAL: Mrs Lutz

mulig du har missforstått hva sensor vil ha. og hvis de ville ha mer utfyllende svar og du bare har svart konkret og kort og minimum så tviler de kanskje på om du kan mer...[8|]

husk at hvis du klager så kan du riskiere å få enda dårligere kakrakter også. men hvis du mener oppgaven fortjener mer så ville jeg klaget.

før jeg klager skal jeg som sagt se på oppgaven og få en begrunnelse

Det var stryk ut feil svar, begrunn svaret ditt i 1,5,7 f.eks
Men fonetikkoppgaven telte 33%, og det er mulig det er der jeg har missa...[&o]
Begrunnelsene mine var enkle, men det er litt begransa hvor mye man kan svare også da. Brukte de fleste utrykkene som er brukt i boka, men huska ikke alle.
som sagt
SKUFFA! Jeg følte det gikk bedre enn hva resultatet tilsier...

Uff, føler med deg. Får mitt resultat om litt over en uke og gruer meg.

Den du følte dte gikk dårlig på, er jeg sikker på gikk bra. Bruker alltid være sånn.

Krysser fingrene for deg.

ORIGINAL: ~Drutten~

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

ORIGINAL: Mrs Lutz

før jeg klager skal jeg som sagt se på oppgaven og få en begrunnelse

Det var stryk ut feil svar, begrunn svaret ditt i 1,5,7 f.eks
Men fonetikkoppgaven telte 33%, og det er mulig det er der jeg har missa...[&o]
Begrunnelsene mine var enkle, men det er litt begransa hvor mye man kan svare også da. Brukte de fleste utrykkene som er brukt i boka, men huska ikke alle.
som sagt
SKUFFA! Jeg følte det gikk bedre enn hva resultatet tilsier...

Hvor studerer du? Jeg tok Engelsk grunnfag i fjor, og vi fikk ikke "stryk ut feil svar" oppgaver. Det var bare typ "Forklar og gi eksempler på 3 av de 4 begrepene nedenfor" og "skriv et essay om ......" etc.

Og bare så det er sagt, så er C faktisk en 4er. Synes det er bra jeg! Og som nevnt over så er det ingen som ser på karakterene dine når du søker jobb uansett.
[:)]

Gratulerer med vel overstått eksamen!

hadde det på grammatikken, samfunnskunnskap og literatur var essay. den hadde jeg i går, og har en dårlig smak i munnen... ble aaaaalt for mange sider med blabla... uff. dette var dårlig.

neste semester skal jeg BARE lese. ikke noe annet! helvete assa. Føler jeg har lest og jobba gjennom hele året, også gir det ikke resulteter...

vel, takk for fin støtte jenter![:)] jeg får trøste meg med at jeg sto! 10% strøyk. og 4 stk fikk E. 11 fikk C. så jeg får vel være "fornøyd"

ORIGINAL: schnuppa

Uff, føler med deg. Får mitt resultat om litt over en uke og gruer meg.

Den du følte dte gikk dårlig på, er jeg sikker på gikk bra. Bruker alltid være sånn.

Krysser fingrene for deg.

masse lykke til! håper det gikk bra[:)][:)]

ORIGINAL: ~Drutten~

Et lite tips, som har fungert utmerket for meg: Spør om det er noen i klassen som er interessert i å danne en kollokviegruppe. De som er interesserte i det tidlig på året/semesteret er som regel de som er mest seriøse og flittige, og jobber dere flittig sammen så får dere alle både hjelp og motivasjon. [:)]
Jeg er selv med i en slik gruppe og vi møtes fast en eller to ganger i uken, alt ettersom det passer med timeplanen.
Gull verdt!

vi har en sånn gruppe i literaturen. Og det har funger veldig bra! Det som var dumt i år var at vi antok at det var to oppgaver vi ikke fikk, også fikk vi de.
Så den feilen gjør vi ikke neste år!
men vi skal ha MER kollokvie til våren. Vil gjerne gjøre dette BRA for jeg liker engelsk VELDIG godt. Derfor jeg blir så skuffa.. er jo det jeg vil undervise i...

Kan du ikke ringe sensor og få en begrunnelse for karakteren da? Det har i alle fall vi anledning til. Da vil du jo også få en tilbakemelding på om du risikerer noe ved å klage på den karakteren du har fått?

ORIGINAL: *englefjes*

Kan du ikke ringe sensor og få en begrunnelse for karakteren da? Det har i alle fall vi anledning til. Da vil du jo også få en tilbakemelding på om du risikerer noe ved å klage på den karakteren du har fått?

joda, jeg skal det[;)] begrunnelse. Ikke sikkert jeg tør å klage, kommer an på hvor sterk karakteren min er[:)]

Back
Topp