Skuffa over nettsteder for single egentlig...

Seemless

Glad i forumet
For det første, er et stort antall som setter "sommerflørt" eller "flørt" som mål, samtidig som de inkluderer "uforpliktende" i profilteksten. Menn som har bilder i albumet med tydelig giftering på, selv om de skriver at de er single. Menn som stiller 1000 krav til sin partner uten å virke som de har disse kvalitetene selv. Menn som skriver slibrige meldinger. And so on... Er det ¨sånn alle plasser, eller er det forskjell på nettsidene? Er registrert på møteplassen og match.

jeg møtte min samboer på nettby (den er vel lagt ned nå tror jeg), var ikke ute etter noen kjæreste egentlig så var heldig med den. Vi har fått en unge sammen å <3

men var på sukker en liten stund og det er ihvertfall et skikkelig dritt sted. masse ekle mannfolk med kvalme kommentarer.

Samfunnet forøvrig er fullt av rask, så det er ikke noen stor overraskelse at statistikken ser likedan ut på treffsteder online. Hvis man skal ha håp om å finne noe der så er vel trikset å være tålmodig, tenker jeg

sverger til sukker selv

Lissyjane skrev:
http://www.zoosk.no Anbefaler jeg :)

Virka som greit nettsted, eneste at jeg måtte registrere meg med et annet bosted siden der jeg bor er veldig store avstander, og det tar max 160 km fra bostedet. Får håpe det blir mer koselig stemning der :)

Jeg traff forloveden på sukker.no, men det er mye rask der og som ellers i samfunnet.. Jeg fant ut at det var best å titte og sende melding til den jeg fant interessant, for det var tydeligvis mange som ikke hadde lest profilteksten min noe særlig.. Gutter får som regel litt færre meldinger enn oss jenter og, så det blir lettere å skille seg ut den veien :)

Jeg fikk iallefall full klaff på den ene meldingen jeg sendte, vi flyttet sammen 7 måneder etter første melding, 4 måneder etter vi ble kjærester i avstandsforhold, og nå har vi bodd sammen i 2 år og det venter bryllup og baby.. 

Har ikke noe erfaring med andre steder, men vil bare advare deg mot at det er mye rart på sukker også :-P

Belissima skrev:
Jeg traff forloveden på sukker.no, men det er mye rask der og som ellers i samfunnet.. Jeg fant ut at det var best å titte og sende melding til den jeg fant interessant, for det var tydeligvis mange som ikke hadde lest profilteksten min noe særlig.. Gutter får som regel litt færre meldinger enn oss jenter og, så det blir lettere å skille seg ut den veien :)

Jeg fikk iallefall full klaff på den ene meldingen jeg sendte, vi flyttet sammen 7 måneder etter første melding, 4 måneder etter vi ble kjærester i avstandsforhold, og nå har vi bodd sammen i 2 år og det venter bryllup og baby.. 

Har ikke noe erfaring med andre steder, men vil bare advare deg mot at det er mye rart på sukker også :-P

Koselig å høre at du har hatt positiv erfaring med det! På match og møteplassen fikk jeg nesten ingen meldinger siden jeg har flere barn og bor "ubeleilig" til. Så får prøve zoosk og sukker etterhvert :)

Back
Topp