Skuffa over dato for tidlig UL

miss-piggy

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Jeg var til legen tidlig sist uke og han sendte henvisning til tidlig UL. Fikk brev fra sykehuset i dag og har fått time 22.07???!!! Det er jo kjempelenge til, pluss at jeg har ferie da og mest sannsynlig ikke er hjemme. Skal ringe de på mandag og be om en tidligere time og håpe at det ordner seg.

Flere av dere som har fått førstegangstime for tidlig UL så langt frem i tid??

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg var til legen tidlig sist uke og han sendte henvisning til tidlig UL. Fikk brev fra sykehuset i dag og har fått time 22.07???!!! Det er jo kjempelenge til, pluss at jeg har ferie da og mest sannsynlig ikke er hjemme. Skal ringe de på mandag og be om en tidligere time og håpe at det ordner seg.

Hva med å få det hos en gynokolog? Type privatpraktiserende med støtte da er det gratis

Eneste mulighet for og få det gratis her i området er på gynekolog avdelingen på sykehuset. De andre må man betale en del for vet jeg...

Eneste mulighet for og få det gratis her i området er på gynekolog avdelingen på sykehuset. De andre må man betale en del for vet jeg...

ikke vis du får henvisning ? jeg gikk til en privat praktisende men fikk henvisning så da var det gratis, siden det gjalt svangerskap. :)

Eg fikk og sein time. Ringte inn og fikk bytte den.

Håper de har en tidligere time til meg og :-)

Oi, har dere allerede begynt å ordne tidlig UL? Jeg føler fremdeles at det er litt uvirkelig at jeg er gravid, så jeg har ikke bestilt legetime en gang... Men dette er nr3, så jeg tar det kanskje litt mer med ro :)

Back
Topp