Skuffa.no!!!

5småtroll

Glad i forumet
Hadde sååååå lyst på kebab i dag, så gubben bestiller (flink bisk, veldig lydig... Hihi)
Jeg liker IKKE rømmedressing, og gubben vet hva jeg skal ha på... Salat,mais,agurk,hamburgerdressing og litt rød sterk saus...
Dette presiserer gubben veeeeldig tydelig, nesten staver det for ham i tlf... Så går gubben å henter maten og kommer hjem med alt det jeg ikke skulle ha på!! Ringer å klager, men de gadd ikke å tilby seg å kjøre hit med en ny... Kunne lage en ny da, men da måtte vi hente selv... Jeg var nydusja og i kosedressen min... Ikke aktuelt for meg å gå ut da...
Så da har vi kjøpt 2 kebab, men bare en ble spist...
Prøvde å ta bort det som hadde rømme på seg, men da var det bare salaten i bunn igjen... :(

Så nå har jeg lagt meg, fordømt sulten... Men "heldigvis" for meg så har jeg nok fett på kroppen å tære på... Fordelen med å være feit!!

Jaja, gubben koste seg med sin kebab da :)

Ooog, så ble minste jenta mi 2 år i dag!!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1372710809546.jpg
    1372710809546.jpg
    50,1 KB · Visninger: 117
  • 1372710829554.jpg
    1372710829554.jpg
    23,8 KB · Visninger: 116
Ja, hun er helt herlig!!! :))

Hvor er den beste kebaben i Eidsvoll nå?

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Den er god på Maliks (bor på råholt jeg da) men ikke hver gang man får den riktig :(
Sist vi fikk feil fikk vi ny med engang og fikk ta med den som var feil...
Og på "hyggelig kafe og grill ved kiwi" har de god kebab

Fremdeles lyst på den hersens kebaben!!!! :/ *hmrf*

Fremdeles lyst på den hersens kebaben!!!! :/ *hmrf*

Haha fantastisk! Tenk når hormonene virkelig setter inn da!! Da blir nok mannen nødt å kjøre inn igjen :-P

Termin 26 feb med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

Jeg fikk kebaben min i går når gubben kom hjem fra jobb... Fikk den også gratis, så da var jeg fornøyd... :))

Er bare 2-3minutter å gå fra døra mi til kebabsjappa...

Meeeen, kebaben smakte ikke heeelt det samme, så bestiller et annet sted neste gang :)

Nå husker jeg ikke hvor Maliks ligger. men den ved kiwien vet jeg hvor er :) blir det der neste gang?

Ny termin 03.02.14

Nå husker jeg ikke hvor Maliks ligger. men den ved kiwien vet jeg hvor er :) blir det der neste gang?

Ny termin 03.02.14

Det blir der neste gang ja... :)
Både den på hyggelig kafe og den på andre siden av Kiwi...New Kebabish eller noe slikt!! Mmmm

Skal jeg liksom få cravings på kebab??? Oohhh nooo... Hadde ikke tenkt å gå opp noen kg, la spira tære på det jeg har... 5kg til og jeg veier like mye som da jeg var høygravid med minstemann... Gikk heller aldri helt ned med minstejenta som nå er 2 år... :rolleyes:

Back
Topp