Skuffa etter Oul :(

Septembergull15

Forelsket i forumet
Idag var endlig dagen her, da vi skulle på ultralyd. Vi var på tidlig ul i uke 13 og fikk se en del da, derfor gledet jeg meg mye til denne ultralyden mtp å se kjønn og et mer utviklet foster (19+5).

Idag fikk jeg se absolutt ingenting. Fikk se hodet, hjertet som baket og såvidt føttene. Han fikk ikke til å se kjønnet. Alt så normalt ut, og jeg håper virkelig han fikk sjekket alt mtp at vi såg så dårlig.

Jeg er bare suuuuperskuffa :(
naturligvis kjempeglad for at det så like normalt ut nå som i uke 13, men det er vel lov å bli skuffet over at det ble sånn? :(

Klart du har lov til å være skuffet. Man har jo forventninger til den ordinære ultralyden.

Jeg vurderer å spandere på oss en 3D-ultralyd bare for å få se litt mer på den lille huleboeren. Vi fikk se en mye på ultralyd men jeg vil gjerne se mer.

Godt alt så normalt ut i allefall :)

Jeg skjønner deg så absolutt! For jeg var like skuffa.. sendte en mail til sykehuset hvor jeg forklarte følelsene mine etter oul.. jeg skal på ny time i morgen :)

Lov å være skuffet ja!
Kanskje du kan kontakte sykehuset og si at du føler deg usikker, siden dere ikke fikk se så mye? Det skader nok ikke å prøve :)

Jeg ville også ringt og hørt... fikk du ikke sett mye fordi det gikk då fort eller var bildene dårlig?

Jeg ville også ringt og hørt... fikk du ikke sett mye fordi det gikk då fort eller var bildene dårlig?

Gikk veldig fort ja. Han fortalte lite og jeg låg egentlig bare å kjeda meg å venta på å få se noe og høre hva vi egentlig såg på..
Det skader vel ikke å ringe å høre. Skal gjøre det jeg :)

Ja gjør det. Skal jo være koselig på oul :)

Titter inn fra oktober.
Jeg skjønner deg veldig godt. Jeg hadde noe av samme opplevelsen. Hos meg følte jeg at jeg bare var et nr i rekken. De kunne ikke måle riktig og skremte oss med ulike ting dette kunne komme av. Jeg var så skuffet, så jeg tok en privat UL i går hvor hun virkelig tok seg god tid, viste meg nøyaktig hvordan hun lå og fikk tatt alle målene som viste at alt er normalt.
Fikk med bilder og film og sitter igjen med en veldig god følelse.
Jeg anbefaler virkelig privat UL :-) jeg mener man får det man betaler for ;-)

Har nettopp vært på jordmorkontroll, hun mente jeg burde få en ny ul. Han som tok ultralyden har ikke krysset av opptil flere ting på det arket jeg fikk med meg hjem, han hadde heller ikke skrevet terminbestemmelse.
Nå få vi bare vente å se om vi får em ny en :)

Har nettopp vært på jordmorkontroll, hun mente jeg burde få en ny ul. Han som tok ultralyden har ikke krysset av opptil flere ting på det arket jeg fikk med meg hjem, han hadde heller ikke skrevet terminbestemmelse.
Og det var OUL???! Virker ikke som han vet hva han holdt på med :o

Da burde sykehuset absolutt tilby en ny ultralyd! Han fremstår jo som inkompetent... Satser på at det ordner seg :) Lykke til!

Og det var OUL???! Virker ikke som han vet hva han holdt på med :o
Ja, det var oul.. Jordmora ble helt sjokkert da jeg var der idag. Ryggen ble heller ikke målt. Jeg sa i starten på ultralyden at min bror er født med ryggmarksbrokk og vannhode, da vil jeg tro at ryggen skulla blitt sjekket nøye? Det ble den iallefall i uke 13, og fikk beskjed om at det skulle sjekkes igjen på den ordinære ultralyden.
Jeg blir skuffa hvis jeg ikke får ny iallefall, men jordmora mente det skulle ordne seg :)

Ja, det var oul.. Jordmora ble helt sjokkert da jeg var der idag. Ryggen ble heller ikke målt. Jeg sa i starten på ultralyden at min bror er født med ryggmarksbrokk og vannhode, da vil jeg tro at ryggen skulla blitt sjekket nøye? Det ble den iallefall i uke 13, og fikk beskjed om at det skulle sjekkes igjen på den ordinære ultralyden.
Jeg blir skuffa hvis jeg ikke får ny iallefall, men jordmora mente det skulle ordne seg :)
Er jo nødt til å få ny hvis alt ikke er sjekket opp. De er nok ikke så vanskelige. Har fått mange ekstra ultralyder på sykehuset jeg hvertfall :)

Usj sånt er ikke gøy. Var sånn jeg satt igjen etter ul min og for å finne ut hvor langt jeg var på vei. Men fikk så vidt se på skjermen og Hu blei nesten sur når jeg spurte om jeg kunne få med et bilde. Ikke et spørsmål om jeg lurte på noe. Men detta var tidlig ul men skal jo tilbake til samme dama nestegang :/

Usj sånt er ikke gøy. Var sånn jeg satt igjen etter ul min og for å finne ut hvor langt jeg var på vei. Men fikk så vidt se på skjermen og Hu blei nesten sur når jeg spurte om jeg kunne få med et bilde. Ikke et spørsmål om jeg lurte på noe. Men detta var tidlig ul men skal jo tilbake til samme dama nestegang :/
Da burde du klage. Jeg fikk ny ultralyd til en annen person nå. Dama jeg prata me sa at det er viktig at man sitter igjen med en god følelse etter ultralyd, og at det var kjempebra at jeg sa i fra.
Håper det ordner seg for deg :)
Jeg er iallefall kjempeglad for at jeg klaga :)

Får se nå etter oul. Skulke egentlig hatt privat 6.mai men legen var syk :(

Back
Topp