Skuddår! Noen som planlegger å fri til sin kjære?

Her blir det ikke noe frieri fra min side nei.....Jeg sa det i går at det var lov for jenter å fri på fredag, han bare så på meg med de stor øynene, hehe.....[:D] Vet ikke om det var frykt eller hva det var i de øynene, holdt på å le meg skakk.....Kompisen hans var der og.....Han mente jeg burde gjøre det da....Hehe[:D]

ORIGINAL: cile30

Lykke til med frieriet angelsnopy  

takktakk,ganske så sikker på at han svarer ja da,har spurt han ut om det før og han har sagt at han meeest sannsynlig svarer ja hvis jeg frir,gjør han ikke det så gjeller jeg han hehe....vel og merke ETTER at han har satt sine spor i magen min da hihi[:D]

gleder meg og gruer meg til fredan nå ja,planen er klar må bare få alle brikkene på plass,barnevakt er skaffa,imorra skaffer jeg ring og andre ting jeg trenger,ikveld må jeg sjekke opp stedet jeg ska gjøre det på,han kommer til og bli såååå overaska[:D]

ORIGINAL: caroaj

Masse lykke til. Blir moro...[:D]
Du må holde oss fullt oppdatert om hvordan det gikk... Gleder meg til å høre.[:)]

det skal jeg gjøre vettuhåper jeg får en positiv test og sånn at jeg kan pynte bordet med lyseblått og hadde vært så morro,hehe nesten sånn som og få nyttårsbarn

ORIGINAL: Novembergull

Kan du ikke ta sånn hennatatto på ryggen der du skriver "vil du gifte deg" eller no sånt, så får du han til å massere deg[;)]

Så fantastisk bra ide!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

i morges måtte jeg opp en tur og da satte jeg et stearinglys, som er formet som en brudgom som sitter på kne til en brud og frir...den satte jeg på nattbordet hans slik at han så det da han våknet.
Jeg hadde ikke tenkt å fri , ville bare tulle litt med han. Vi har blitt enige om at vi skal vente til barn er kommet og vi har råd til festen. Vi driver også å pusser opp så her er det snakk om kr.

Men han er gammeldags og vil bare være forlovet i 1 år før vi gifter oss.
Men han har sagt i 2 situasjoner ( en gang som forlover i et bryllup i talen at vi kanskje var de neste) at det er meg han skal gifte seg med.

Så det er jo håp for meg oxo hihi....

Jeg sa til sambo  dag at om jeg fridde så måtte han gi meg 12 par hansker om han svarte nei og gjett han hadde 12 par hansker på lur...........Hehe........Så her blir det ingen frieri.......

en smule nervøs nå ja,men mest for at hele opplegget skal bli ødelagt av ett eller annet,det regner da så det er jo lekkert[:'(]men går nok bra se....håper ikke han har tolv hansker på lur da[:-]

I disse dager har jeg faktisk tenkt tanken på å gjøre det selv.. Så jeg får se an til neste skuddår. Tror ikke sambo får ut finger'n for å si det sånn.[;)]

han svarte....jaaaaa

ORIGINAL: snuppis30

Gratulerer så masse

Gratulerer så masse

Gratulerer så masse

HURRA!!!!!!!! GRATULERER SÅ MYE TIL DERE!!!!!!
Gikk alt etter planen? Tipper det ble en suksess jeg....

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp