Skuddår! Noen som planlegger å fri til sin kjære?

Kaizer

Forumet er livet
Ja, er det noen?
Har så lyst jeg... Vi har vært sammen i 6 år til sommeren, og kjenner jeg han rett, kommer jeg aldri til å bli gift!
Hehehe [8D]

Noen som har tips til hvordan vi jenter kan fri?

Det synes jeg du skal gjør [:D]

- Kan lage en annonse på lokaltv [;)]
- sette inn anonse i en avis
- Ta han me ut på tur en plass der du allerede har rigga til me lys og pikknik kurven
- Eller bare ta i det i løse luften he he he

Gjør du det må du si i fra til oss etterpå da [;)][:D]

det har jeg også lyst til,men lurer fælt på hva man gjør med ring og sånt da[:)]

Åååå, jeg har så veldig lyst!
Men har liksom ikke lyst at hele verden skal vite at jeg gjør det, så noe innlegg i avisen eller på lokal tv tviler jeg på at det blir [:)]

Må surfe litt rundt på nettet etter inspirasjon [;)]

jeg vil også gifte meg, men har forstått det som om han ikke vil at jeg skal fri, men hvor lenge skal man egentlig vente?? Han er så treig i alt han gjør så det blir nok ikke med det første! Kan du ikke ta sånn hennatatto på ryggen der du skriver "vil du gifte deg" eller no sånt, så får du han til å massere deg[;)]

ORIGINAL: truseprinsesse

Jeg får ikke lov til å fri. Han sier at han kommer til å bli kjempesur.
Så jeg dropper det..
Du kan jo sette inn annonnse i avisen der det står "Din kjæres navn, vil du gifte deg med meg?" og et bilde..?

Sign. Får heller ikke lov. Hehe

Ma feb 98 Sa 23/8 & 30/9-07
Går inn i 5pp når mens kommer nu
ORIGINAL: angelsnopy

det har jeg også lyst til,men lurer fælt på hva man gjør med ring og sånt da[:)]

Jeg fridde til min mann. Ikke 29 febr da [;)]
Men jeg hadde ikke ringer, men gikk fint likevel det [:D]

ORIGINAL: Cahaal

Ma feb 98 Sa 23/8 & 30/9-07
Går inn i 5pp når mens kommer nu
ORIGINAL: angelsnopy

Jeg fridde til min mann. Ikke 29 febr da [;)]
Men jeg hadde ikke ringer, men gikk fint likevel det [:D]
ja,for da kan man jo gå etterpå og plukke ut ringer sammen[:D]få de gravert og sånn ,planen er jo(hehe min plan ihvertfall) at vi ska gifte oss året etter at vi har kjøpt hus sånn at vi kan ha bryllupsfesten i hagen[:)]

Kjenner noen som har gjort det! Og det ble veldig godt tatt imot begge gangene!! I det ene tilfallet kjøpte hun ringer til begge to og hadde med - i det andre kjøpte de ring sammen etterpå.

Forslag:
*Lag istand en kjempegod middag, vin, stearinlys, musikk etc, og fri når dere har spist?
*Lag piknikkurv og be ham møte deg i en park e.l. hvis det er fint vær...ta med champis etc
*Når han kommer inn døra fra jobb ligger det en lapp om å gå nn på soverommet/ kjøkkenet e.l., der har du tent stearinlys i hele rommet, satt på musikk, satt frem en champis e.l. og sitt der på kne når han kommer inn?
*Hvis det er et sted som er spesielt for dere/ en sang som er "deres", en film dere så sammen på første date/ en restaurant som betyr noe for dere eller noe sånt ville jeg ha brukt det!!

Kom igjen jenter[:D][:D][:D]

Så jeg dropper det..
Du kan jo sette inn annonnse i avisen der det står "Din kjæres navn, vil du gifte deg med meg?" og et bilde..?

Her å... Gubben kommer til å bli sur. Men har lyst...

Jeg minnte han på 29 feb for litt siden, og det var ganske tydlig at han ikke helt likte tanken [;)] Så jeg tror jeg får overlate den oppgaven til han [:)]

Vet ikke helt som jeg hadde turt å fri til han jeg! Men det er nok like greit, for han har allerede hintet om at det skal han gjøre [:D]
Synes du er modig jeg!!!

Hehe, ikke kall meg modig før jeg har gjort det....!
Må prøve å hinte litt for å se hvordan han reagerer [8|]
Hadde bare vært så kult å gjør det

Hvor lenge har dere vært sammen Tanine?

Jeg fridde til kjæresten min[;)] Ble godt mottatt det[:D]hihi

Jeg fikk streng beskjed om at han kom til å svare nei dersom jeg fridde, og at han ville blitt sur fordi han anså det som sin oppgave å fri. Dessuten er jeg litt gammeldags og ville gjerne bli fridd til med ring og det hele. Heldigvis gikk han ned på kne for 2 år siden...!!!

ja jeg ska gjøre det[:D]planen er klar må bare få med meg noen samarbeidspartnere[;)]skal be han møte meg på kanalbrua,der hvor jeg falt for han,og si masse fint åsså skal jeg be han se over brua,hvor jeg henger opp ett skilt hvor det står: vil du gifte deg med meg[:)],masse og ordne idag ja[:)]

ORIGINAL: Line84

Så jeg dropper det..

Sign. Får heller ikke lov. Hehe

Ikke jeg heller....[&:]

Lykke til med frieriet angelsnopy  

Back
Topp