kakkeline Gift med forumet 11 Mar 2008 #25 for ei nydelig jente du har..... smelta helt her jeg sitter[:D][:D]
talata Forumet er livet 11 Mar 2008 #26 ORIGINAL: svimsa Så nyyydelig da!! (Og stooooor [8D] Haha.. Hadde glemt hvor store baby'er er jeg [:-][8D][:D]) hehehe ja kjenner til den.. Sara veide jo bare 735 gr da ho kom til verden.. Så Thea var ganske stor ja, men allikevel såå liten [;)][:)]
ORIGINAL: svimsa Så nyyydelig da!! (Og stooooor [8D] Haha.. Hadde glemt hvor store baby'er er jeg [:-][8D][:D]) hehehe ja kjenner til den.. Sara veide jo bare 735 gr da ho kom til verden.. Så Thea var ganske stor ja, men allikevel såå liten [;)][:)]
talata Forumet er livet 12 Mar 2008 #31 ORIGINAL: Madeleine** Vet du,du har en fantastisk nydelig jente! Helt utrolig!!! Guud jeg skjønner du er stolt og vil skrtyte masse av henne! jeg vil gjerne se MANGE flere skrytebilder hvertfall[:)][:)] *nydelig* Å jadda, det kommer nok mange fler framover [;)]
ORIGINAL: Madeleine** Vet du,du har en fantastisk nydelig jente! Helt utrolig!!! Guud jeg skjønner du er stolt og vil skrtyte masse av henne! jeg vil gjerne se MANGE flere skrytebilder hvertfall[:)][:)] *nydelig* Å jadda, det kommer nok mange fler framover [;)]
Nemi73 Elsker forumet 12 Mar 2008 #34 * ( nå ble jeg babysyk .. selv om jeg har to babyer har jeg lyst på en til NÅ.. [:D] )