SKRYYYT til admin=)

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡
VIP
Vi som prøver :)
Himmelbarn
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Må bare skryte litt av admin, for nå er signaturen min ikke lang lenger. Det gikk kjempefort. Klaget først igår og sendte pm til it-sandviks idag tidlig. Godt jobba
Håper bare jg får til å legge inn signatur igjen. Gikk ikke i stad.

heldig du da...
fik bedskjed eg om det var fiksa men det ser ikkje slik ut..

Flott - gi lyd om du fortsatt ikke får lagt inn signatur. Dersom det er et bestemt signaturverktøy som babyverden forum ikke takler så er det fint om vi får vite om det.

to prinser skrev:
heldig du da...

Jo se, du har ikke 1km signatur lenger :D

to prinser skrev:
heldig du da...

Da går jeg ut i fra at det er noe kode i signatur som ikke kommer med?
Signaturen din er ikke lenger lang, men heller ikke slik du skulle ønske?

Jeg ser signaturen hennes som kjempelang, altså sistnevnte, ikke trådstarter :)

Ikkje bra!

OK - jeg sjekker tilbake her litt senere. Mulig at det skyldes oppdatering av siden.

Speedsjarken skrev:
Jeg ser signaturen hennes som kjempelang, altså sistnevnte, ikke trådstarter :)

Jeg også, tok jo en evighet å skrolle til neste innlegg.

Nå ser dere at signaturen min igjen har blitt noen hakk lenger fra den var i stad. Prøver å sette inn bilde igjen, men går ikke. Prøvd alt mulig. Bruker fortsatt imageshack.us, men ingen av kodene funker og på min side der jg skal sette inn signaturen står str først på real og går da automatisk til 12 pks når jg prøver å sette inn bildet. Kan godt hende det er meg som er helt på jordet med å sette inn signatur, men greide det da bare for noen uker siden???

Jeg måtte lage meg en ny profil bare fordi at de ikke klarte å fikse signaturen min. Den var LANG... Ble bare bedt om å sende mail til admin som ikke svarer.. Synes det er utrolig tragisk at dere ikke har klart å fikse det problemet ennå. Jeg vil veldig gjerne få kunne brukt min gamle profil igjen!
Og se at to prinser sin signatur er LAAAAAANG.....

Takk, nå er det fikset igjen. Tror jg gir beng i å legge inn signatur til problemet er løst=)

No er min og i orden så da for eg håpe det holder seg slik hvis ikkje så går eg i hi for godt her...

Back
Topp