Skrytings...

Maybs

Elsker forumet
Søtnosen min
9 måneder

Dennis att med favoritt leika
(fisher price, vart til alle mine tre, god kvalitet)

Grattulerer så masse med 9mnd, tia går så vanvittig fort[;)]
og så nydelig prinsen din er, ser virkelig ut som han koser seg med leken sin ja[:D][:D]

oioi, for en sjarmis du har der da[:D][:D]

Gratulerer med 9 måneders dagen[:)]

ORIGINAL: MinniMe

og så nydelig prinsen din er, ser virkelig ut som han koser seg med leken sin ja[:D][:D]

Gratulerer med 9 mnd dagen lille kjæresten min

Klem og suss fra Amélie

for et nydelig bilde av dennis[:)] tror det r første gang e ser han smile ekstra mye[:D][:D][:D]

grattis med 9 mnd, tida flyver av sted!!!

og for en forskjell d r på de to naboguttene!!! må slappe av litt no så david med får henge me i svingane!!! hehehe

ORIGINAL: Gabriela

for et nydelig bilde av dennis[:)] tror det r første gang e ser han smile ekstra mye[:D][:D][:D]

grattis med 9 mnd, tida flyver av sted!!!

og for en forskjell d r på de to naboguttene!!! må slappe av litt no så david med får henge me i svingane!!! hehehe

Ja han ekje so gavmilde med smila sine..... skikkelig alvorlig type..[:D][:D] men he komt mer og mer i det siste, kanskje begynt å bli vant til fotoapperatet...[:-][8|][8D]

*knis* Prøva å sei at han må roe seg litt[:-][8D] men høre han på mora da?? nei....
He no heldigvis ikkje begynt å gå enda da...[8|][:)] tenke det jevna seg ut ganske fort ettekvart[:D][:D]
Ekje alltid lett å ha en gutt med duracell i ræva....![:)][:D] må liksom å auge rundt heile haudet...

Gratulere med 9mnd dagen!!![:D]

synst den leiken virka litt artig, har sett på den på leikebutikk og lure på å kjøpe den til Thea![;)]

såååå søt han er!!!!
grattis!!!!

ORIGINAL: MinniMe

Back
Topp