Skrytetråd....

MJ-Mamma

Glad i forumet
Jeg må bare få lov til å skryte av dere alle her inne,setter kjempe stor pris på dere alle sammen...
Dere er en skikkelig hyggelig gjeng alle sammen,det er så koselig at vi kan bli bedre kjent alle sammen[:)]
Jeg må bare få fortelle at jeg blir rørt av alt som blir skrevet her inne om dagen,det er så hyggelig å se at så mange mennesker kan gi så mange fine komplimanger til hverandre[:)]
Dere er verdens flotteste gjeng her,og jeg må innrømme at jeg begynner å bli glad i dere absolutt alle sammen,ingen som utelates selv om jeg ikke kjenner dere!!!
 
Ønsker dere masse lykke til i svangerskapet og håper at vi fortsatt vil få en fin tid sammen her inne alle sammen
 
Kjempe klem fra meg til dere alle her inne fordi dere er så vidunderlige!!!![:D]
 
Ble visst litt rørt nå også jeg[:(]*snufs*
 
JA du har helt rett dette er en super gjeng! Den beste!!
 
Glad i dere alle jeg og!
 
Skal tussle i senga jeg nå, sovna a på sofaen... nattaklem til alle
 
ja hva skulle vi ikke gjort uten hverandre!
 
Er kjempe deilig å kunne skrive med dere her inne! Ikke så mange andre som skjønner hva jeg mener...
 
Back
Topp