Skrytetråd

Guttemamma23

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Jeg tenkte vi kunne ha en egen skrytetråd, hvor vi kan skryte av stort og lite i hverdagen :-) hva syns dere om dette?
Skryt i vei, om det er av deg selv eller andre rundt deg :-) dagene blir fort så mye bedre med litt positivitet :D

Jeg kan starte med å skryte av den fantastiske samboeren min, som er verdens beste bonuspappa til 6åringen, og ellers så tålmodig og forståelsesfull nå når jeg er gravid. Han stiller opp på alle mulige måter, og dette svangerskapet hadde vært tungt uten han :-)
Vil også skryte av 6åringen, som er så flink og tålmodig, stryker meg på magen hver dag og gleder seg til lillebror kommer ut. Jeg er virkelig heldig som har så flotte gutter i livet mitt, og gleder meg masse til neste gutt kommer og skal dele livet sitt med oss :-)

Greit med en skrytetråd ^-^

Kan skryte over den hyggelige damen på toget som til tross for fullt tog så meg komme og passet på at jeg fikk sitte (spurte en annen om å reise seg :O )

Skryte litt av mannen som steller med huset og maten når han ser det begynner å bli tungt - og som passer på at jeg ikke bare blir sittende I sofaen; kveldstur i går i den friske luften før vi la oss var ikke feil:)

Kan skryte over den hyggelige damen på toget som til tross for fullt tog så meg komme og passet på at jeg fikk sitte (spurte en annen om å reise seg :O )

Skryte litt av mannen som steller med huset og maten når han ser det begynner å bli tungt - og som passer på at jeg ikke bare blir sittende I sofaen; kveldstur i går i den friske luften før vi la oss var ikke feil:)

Litt skryting liker jeg, da er det enklere å se positivt på ting selv om det begynner å bli tungt nå mot slutten :-)
Så snill dame på toget! Sånne liker vi :-) og alltid herlig med en kveldstur. Mulig jeg må spørre svigersøs på 16 som holder til i kjelleren, om hun kan passe 6åringen i kveld så jeg og mannen også kan få oss en liten kveldstur. Sover fort bedre da også :-)

Sender også en klapp på skuldra til mannen din, vi er heldige som har dem :D

Skryter av snuppa på 6,5 idag! Hun sa før hun la seg: "Mamma, nå er det på tide å vaske klær, men hvis du kan vente til imorgen - så skal jeg hjelpe deg" <3 <3 Smelt! Ho er så fantastisk, vunnet i Lotto jeg!!! ;D Ler samtidig litt, hun påpeker stadig når det er på tide og rydde eller vaske klær :P

Skryter av snuppa på 6,5 idag! Hun sa før hun la seg: "Mamma, nå er det på tide å vaske klær, men hvis du kan vente til imorgen - så skal jeg hjelpe deg" <3 <3 Smelt! Ho er så fantastisk, vunnet i Lotto jeg!!! ;D Ler samtidig litt, hun påpeker stadig når det er på tide og rydde eller vaske klær :P

Så herlig da! :D

Back
Topp