Skrytetråd!

Tutdelafrut

Tutdelafrut
*MIA*
Fant ingen skrytetråd, så jeg mekker en.

Her er det bare å skryte ivei. Skryt av barna, kjærsten, samboeren, mannen, kona, bilen, båten, jobben, hagen, konserten, kinoen... Hva det enn måtte være. Vi alle trenger å skryte litt av noe iblant!

Selv starter jeg med å skryte av min lille smurfi!
På bare di siste 5 dagene har hun rullet fra magen til rygg, rygg til mage OG fått to (!) tenner! Makan til milepæluke!
Stolt mamma sa du? Absofrigginlutely!


Lillegull 070414 :D
 
Er fryktelig stolt over eldste som blir 12 år i morra :) Kom hjem fra leirskole i går og hadde igjen 249 kr av 500 som hun fikk med :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Trenger å skryte litt av meg selv som har sovet max 3 timer pr natt de siste 5 dagene og fortsatt klarer å være blid og fornøyd når jeg må opp klokka 06 for å skifte tidenes bæsjebleie :p vi snakkes bæsj helt opp i nakken :confused: *klappermegselvpåskuldra* :p
Ikke værst! Flinkis!!


Lillegull 070414 :D
 
Etter at vi begynte å gi 2ss med grøt på kvelden , har vesla sovet 12-13 timer i strekk . Helt utrolig!

Vi legger henne ved 19:30 tiden og hun våkner kl 08- tiden nå:)
Dette kan vi godt bli vant med :)
 
Må skryte av at jeg har brukt søndagen til å rydde i ungenes leker:) størstemann er 5 og et halvt og det har jo blitt noen jul og bursdager med leker i gave! Har vært helt kaos men nå er nesten alt sortertog babyleker funnet frem,for et tempo..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Må skryte av at jeg har brukt søndagen til å rydde i ungenes leker:) størstemann er 5 og et halvt og det har jo blitt noen jul og bursdager med leker i gave! Har vært helt kaos men nå er nesten alt sortertog babyleker funnet frem,for et tempo..


Sent from my iPhone using BV Forum
Åh så digg å få ordnet opp litt:)
 
  • Liker
Reactions: lou
Må skryte av lillegutt som sover ca 12 timer hver natt :D
 
Back
Topp