Skrytetråd

skryte litt i dag også da :p har tørka støv, støvsuga og vaska gulvene i hele 1.etg og vaska badet. Hadde ikke vært for at gubben sover i 2.etg hadde jeg tatt en runde med støvsugern der også... men nå venter jeg på lille skal våkne, vekke gubben og leke ute i sola :) Håper bare jeg får slækka litt til, kjenner litt ubehag i mage/rygg nå selvfølgelig.. :p

Juhu... Fått på andre strøket med maling oppe i (det som skal bli) loftsstua... (og veldig fornøyd med egen innsats)Vente å se når det tørker da om det blir bra eller om jeg må til med et tredje....... ;)

Skryte: Bolledeig til heving :D

Ikke så mye å skryte av som maling og husvask, meeeen jeg orka egentlig ikke å lage noe idag. Men laurdag er laurdag :p Kjæresten blir nok glad når han kommer hjem og ser nystekte boller :)

Juhu... Fått på andre strøket med maling oppe i (det som skal bli) loftsstua... (og veldig fornøyd med egen innsats)Vente å se når det tørker da om det blir bra eller om jeg må til med et tredje....... ;)

Ehm.. du skal vel strengt tatt ikke male..? ;)

Kan skryte på meg å ha gjennomført bursdagsfeiring nr. 5 i løpet av 11 dager!!!!! :)
Begge guttene mine har hatt bursdager og vi har hatt flere familieselskap og to barnebursdager.
Har blitt mye kaker og baking. ;)
Rimelig sliten i dag.
Sovna ute i sola og det var herlig!! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har gått gjennom det meste av det vi har fått/arvet av klær til nå og sortert det etter størrelse. :) Såå kjekt! Mangler faktisk mest i de minste størrelsene. ;)

Synes det er på tide at vi skryter litt av oss selv. ;)
I dag har jeg malt vuggen vi har arvet. :) Første strøk. Trenger nok ett til. Spennende. Den blir kjempefin, om jeg så må si det selv! :P

Back
Topp