Skrytetråd

chaatzy

Happy <3 overlykkelig 3barnsmamma <3
Septembermødre <3
Akkurat ferdig med å feie trappa og verandaen og har planta nye planter i krukkene :)
Så nå er det klart for 17.mai :)

Ikke så lurt å bære de to største krukkene selv, men når man er alene hjemme må det bli sånn :p

Samme her :) plantet i krukker, pyntet inngangsparti og terrasse. Nå skal jeg slappe av litt i sola før det skal bakes og vaskes litt. Koselig å ordne til 17. Mai :)

Endelig kan jeg også skryte litt. Haha. :P Har vært noen late dager i det siste med minimalt med energi.
Men i dag hadde vi avtalt at nå må vi få ryddet gjesterommet og gjøre det klart til å flytte dit imens vi pusser opp vårt soverom og barnerommet.
Brukte gjesterommet som lagringsplass før så var en god del esker som nå endelig er ryddet i og har flyttet inn på loftet. Det ble til slutt en stor svart søppelsekk med søppel. Godt det som er gjort! :) Straks klare til å vaske og flytte inn på vårt nye soverom for noen uker. ;)

Må skryta litt av litle rampegull som e 24+6 idag og 726 gram:-D 5,2% øve gjennomsnitt:-)

Vedlegg

• 20140519_125927.jpg
    20140519_125927.jpg
    649 KB · Visninger: 26
Skal lage dåpskake til søsteren min i helgen og startet på pynten i dag. De har bestillt bløtkake i tillegg så jeg slipper å føle meg "presset" men håper jo å få til en som kan overgå bløtkaka :)
Så langt ser det veldig bra ut! Etter flere timer med pirk fikk jeg laget tog og en haug med blomster. Gøy! :)

ImageUploadedByBV Forum1400678747.926991.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal lage dåpskake til søsteren min i helgen og startet på pynten i dag. De har bestillt bløtkake i tillegg så jeg slipper å føle meg "presset" men håper jo å få til en som kan overgå bløtkaka :)
Så langt ser det veldig bra ut! Etter flere timer med pirk fikk jeg laget tog og en haug med blomster. Gøy! :)

Vis vedlegget 62354

Så fine!! :) Har du brukt sukkerpasta? Hva slags kake skal du ha under??

Takk! :D Har brukt sukkerpasta ja, og under skal jeg ha sjokoladekake med krem og sukkerpasta lokk :)

lite tips, marsipanlokk smaker best ;) Men så kjempefin pynt du har laga :) Er sånn sønnen min har ønska seg i alle år (han elsker tog) men jeg klarer ikke sånne ting :p

lite tips, marsipanlokk smaker best ;) Men så kjempefin pynt du har laga :) Er sånn sønnen min har ønska seg i alle år (han elsker tog) men jeg klarer ikke sånne ting :p
Ja, sånn i seg selv smaker det jo bedre, men til sjokoladekake synes jeg ikke det passer helt. Det er vel kanskje smak og behag :)

Gleder meg til du deler det ferdige resultatet!!! ;)
Håper jeg og kan glede meg :) veeeeldig gøy om det blir slik jeg har tenkt, men kjipt om jeg ikke får det til slik jeg vil. Tar jo en del timer å lage så :p

Ja, sånn i seg selv smaker det jo bedre, men til sjokoladekake synes jeg ikke det passer helt. Det er vel kanskje smak og behag :)

helt klart smak og behag ;) men her i bakeriet så har dem sjokoladekake med marsipanlokk, men har pærekrem inni da.. Du gjør så klart det du føler er best :)

Den kaka var DRITFIN!!!
Jeg elsker tog, jeg kunne bestilt en sånn til bursdagen min :D

Dåpskaka ble vellykket og godt er det. Søsteren min hadde nemlig "glemt" å bestille bløtkake :p Mye jobb, men gøy når det blir bra! Er jo min første kake så jeg er super fornøyd :)

Superfin :) Talent!

Hekler tepper til lille og er kjempefornøyd med meg selv :p

image.jpg

Back
Topp