Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Så fine!!Skal lage dåpskake til søsteren min i helgen og startet på pynten i dag. De har bestillt bløtkake i tillegg så jeg slipper å føle meg "presset" men håper jo å få til en som kan overgå bløtkaka
Så langt ser det veldig bra ut! Etter flere timer med pirk fikk jeg laget tog og en haug med blomster. Gøy!
Vis vedlegget 62354
Sent from my iPhone using BV Forum
Takk!Så fine!!Har du brukt sukkerpasta? Hva slags kake skal du ha under??
Gleder meg til du deler det ferdige resultatet!!!Takk!Har brukt sukkerpasta ja, og under skal jeg ha sjokoladekake med krem og sukkerpasta lokk
Takk!Har brukt sukkerpasta ja, og under skal jeg ha sjokoladekake med krem og sukkerpasta lokk
Ja, sånn i seg selv smaker det jo bedre, men til sjokoladekake synes jeg ikke det passer helt. Det er vel kanskje smak og behaglite tips, marsipanlokk smaker bestMen så kjempefin pynt du har laga
Er sånn sønnen min har ønska seg i alle år (han elsker tog) men jeg klarer ikke sånne ting
![]()
Håper jeg og kan glede megGleder meg til du deler det ferdige resultatet!!!![]()
Ja, sånn i seg selv smaker det jo bedre, men til sjokoladekake synes jeg ikke det passer helt. Det er vel kanskje smak og behag