Skrytetråd! (uansett hobby) -inspirert av Jeanie!

Skattene mine

Elsker forumet
Kom igjen alle sammen, vi er fantastiske damer som alle har laget noe vi er grisestolte av! [:D][:D][:D]
Drit i janteloven og skryyyyyyyyyyyyyyyt av oss selv og hverandre nå [:D]
 
Jeg vil se det du har laget og er mest stolt av (forutenom ungene for de som har det [;)])
Så KÅMM ÅÅÅÅN!!!! [:D][:D][:D][:D][:D]
 
Og husk at det er lov til å skryte hemningsløst nå da [8D][:D]
 
ORIGINAL: veni_vidi_vici

Hmmm det må være taklampa som henger over spisestuebordet. 

Beklager litt dårlig bilde, hadde vært bedre om jeg tok det på dagen. men men.

Lampen er laget etter oppskriften til pickels, baresurr lampe.

HAr du laga den???? [8|]
WOW, er meget imponert ja!!! dritfin!!! [:D][:D]
 
ORIGINAL: veni_vid
Hmmm det må være taklampa som henger over spisestuebordet. 

Beklager litt dårlig bilde, hadde vært bedre om jeg tok det på dagen. men men.

Lampen er laget etter oppskriften til pickels, baresurr lampe.

den var jo knall fin, hvordan får du til noe så pent da??? [:D]
 
Da vil ei legge ut litt forskjellig ei![8D][:D]

Denne ble ei skikkelig fornøyd med og ikke ofte ei har bilder av eldste jinta, så det var gøy![:)]


og denne...


Denne var litt for min egen del![8D]


Så har vi annen papirhobby![:)]


Lerret




Kort






















Ups! Detta ble masse![8D]
 
Du er jo helt RÅ tia!!! [:D][:D] Utrolig mye lekkert du har laga, syns du er superflink!!!
Åsså vil jeg ha flere sånne diecuts, for du har så mye fint [8D]

Sånn som disse....
 
ORIGINAL: Jeanies lille verden

Du er jo helt RÅ tia!!! [:D][:D] Utrolig mye lekkert du har laga, syns du er superflink!!!
Åsså vil jeg ha flere sånne diecuts, for du har så mye fint [8D]

Sånn som disse....



Tar i første omgang det du har bedt om. Syns det er fryktelig kjedelig i lengden å trykke opp masse sånne![8D][:D]
 
Utrolig stilig lampe Veni!!!! Fikk SÅ lyst til å prøve! Tror jeg må prøve med en mindre ballong først isåfall [;)]

Og så utrolig flotte kort/LO'er du har laget TIA!

Noe av det jeg er aller mest fornøyd med tror jeg må være bryllupskaka jeg lagde til ei venninne i sommer [:)]

(Og årstallet på kaka ble fiksa før den ble levert altså [8D] )
 
WooooooooooooooooW!!!
Det er liksom litt utrolig at disse tingene er handmade av vanlige dødelige mennesker!!! [:D][:D][:D]
 
For ei knalltøff lampe! Hadde aldri tenkt noe annet enn svindyr designer hvis jeg ikke hadde fått vite noe annet [8D]
 
Og TIA: Det hvite og grønne kortet er nok noe av det vakreste jeg har sett laget i papir noensinne, det kommenterte jeg vel første gang jeg såg det også [;)][:D][:D]
 
Og den kaka da.....*drømme*
Så elegant, så lekker, så verdig en prinsesse! *hjertesukk*
[:)][:)][:)][:)]
 
Helt utrolig flinke dere er alle sammen!!!!! *hatten av*

Og den kaka, helt utrolig at det går an, knallfin!!! [:D]

Tia: den skjønner jeg GODT, men ha meg i bakhodet om du "tilfeldigvis" skulle komme i skade for å trykke opp for mange til deg selv [8D]
 
Tja..det er da noen kort jeg er mer fornøyde med enn andre..















En av de får LO'ene jeg har laget, fant ut at det ikke var noe for meg






Sånn, da skal ikke jeg skryte mer [8|]
 
ORIGINAL: veni_vidi_vici

ORIGINAL: *atina*

Utrolig stilig lampe Veni!!!! Fikk SÅ lyst til å prøve! Tror jeg må prøve med en mindre ballong først isåfall [;)]

Og så utrolig flotte kort/LO'er du har laget TIA!

Noe av det jeg er aller mest fornøyd med tror jeg må være bryllupskaka jeg lagde til ei venninne i sommer [:)]
(Og årstallet på kaka ble fiksa før den ble levert altså [8D] )


Tar hatten av meg, har du laget denne? Hvordan har du fått marsipanen så hvit, og ikke en eneste skrukk neders langskanten.

Har du laget blomstene og sommerfuglene også? Helt målløs.


Det er ikke marsipan, men noe som heter mmf (marshmellowfondant) på kaka, altså hovedsaklig laget av marshmellows og melis [;)] Veldig smidig å jobbe med, og som du sier, helt hvit. Kunsten er å kjevle lokket alt for stort, da er det mye enklere å få det fint langs kanten. Har laget alle rosene og sommerfuglene selv ja [:)]. Men disse laget jeg over maaange kvelder. Til å begynne med tok det iallefall 20 min. å lage ei rose. Til sommerfuglene har jeg former som jeg trykker ut med, så den er egentlig a piece of cake [;)]
 

kjøreposen i fanamønster.
 

hjerteteppe
 

huset vårt, som vi har tegnet sammen med arkitekt.
 
veni_vidi_vici: Den lampa var dritkul![:D] Lurer på om ei må lage meg ei sånn bare i svart![8D][:D]
Kortet du spør om, har ei stansa ut spellbinder dies og så også stansa ut samme i
kartongen, slik at det ble ett hullrom der. Så brukte ei 3D puter til å feste den utstansa
diesen over hullet. Blomstren er også spellbinder dies som ei så har bretta litt opp i enden.

*atina*: Så herlig kake. Så enkel og fin![:)]

[Mon]: Digger det hjertekortet ditt og kortet til dåpsbarnet var lekkert.[;)]
 
ORIGINAL: veni_vidi_vici

ORIGINAL: [Mon]

Tja..det er da noen kort jeg er mer fornøyde med enn andre..











Elsker de tre kortene her, du er så flink når det gjelder farge sammensetning, og stemplene er nydelig fargelagt.



Tusen takk :)

Den lampa i første innlegget var ufattelig stilig!! Hadde jeg ALDRI kommet på å lage!!!

TIA: kortene dine er som alltid helt nydelige!!! Ufattelig dyktig er du!!

*atina*: nydelig kake!!

oh hvite lakenrumpe: det hjerteteppet var rånydelig og for ett flott hus dere har :)

[Monica]: for ett nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyydelig dåpskort!!!
 
Må vel kanskje legge ut noe jeg også [8D]

Denne LOen varnt jeg 2.plass i STM for lenge siden [;)]


Dette kortet laga jeg til mormora mi, som jeg skrev mitt farvel til henne på og la ned i grava sammen med urna... [:(]


Dette er det ENESTE fullførte strikkeprosjektet mitt [&:]
 
jeg vil også skryte:):)

for noen vanvittig flotte produkter som har kommet frem ovenfor.. jeg holder på å bestille min kake til bryllup for tiden.. den der er bare helt sinnsyk... MEN det er ikke marsipan sant??? det er sånn sukker greier??? sånn vil jeg også ha... DRIT fin..




 
oh hvite lakenrumper: Den kjøreposen var dritfin og så stilig hus da![:)]

[Monica]: Første kortet var rålekkert![:)]
Og den første lo`n er skikkelig stilig![;)]

Jeanette: Det kortet til din farmor er skikkelig nydelig![;)]

lilyofthevaley: Så utrolig flott kort. Enkelt men nydelig![;)]
 
Nydelig LO jeanie og for ett nydelig kort.

lilyofthevaley: kjempeflott kort :) elsket det med engang jeg så det :)
 
Utrolig mye flott her, både kort og LOer og bukser og lampe og kake (NAM!!)! [:D]
 
Back
Topp