Skrytemorgen

neognurk

Gift med forumet
Jepp, snuppa har sovet i 12 tm i natt og mammaen er i veldig godt humør!!!

Her kommer et bilderas fra oss:

Frokost for buisnes jentene...

Titt tei...
Ikke bekymre deg mamma, jeg kommer også frem i verden,,,bare vent og se!!!

Deilig med en hel natts søvn da!
Og fine bilder av ei nydelig lita snuppe! Flink å spise skive selv (og halen til pusen[:D])
Jeg kan ikke la Elisa spise brød selv enda, ho bare river bitene til smuler.... blir så mye å rydde etterpå[;)]

Så flott at du fikk en hel natt's søvn! Det var godt å høre, og at ikke minst vesle snuppa di har sovet godt! 12 timer!!! Wow! Det var sikkert etterlengtet søvn for henne med h8res det ut som! [:)] Hun er bare helskjønn forresten! Hun ligner kjempe mye på deg også! [:)] Og helt til slutt: hun er utrolig flik til å spise STORE brødbiter!!! [:D]

ORIGINAL: Tirnanog

Så flott at du fikk en hel natt's søvn! Det var godt å høre, og at ikke minst vesle snuppa di har sovet godt! 12 timer!!! Wow! Det var sikkert etterlengtet søvn for henne med h8res det ut som! [:)] Hun er bare helskjønn forresten! Hun ligner kjempe mye på deg også! [:)] Og helt til slutt: hun er utrolig flik til å spise STORE brødbiter!!! [:D]

Som om jeg skulle ha sagt det selv!
Ble kjempeimponert over skivespisinga [:D] Her får Herman prøve seg selv, men der blir baaaare rot. Skviser skivebitene, og putter dem ivertfall ikke i munnen [8|][8D]

SÅ bra[:D][:D][:D][:D] Jeg hadde god inflytelse på henne, ikke sant?[:-] hohoho!
Men var det fordi hun sov i vogna? Kanskje jeg skal prøve det i natt?!

SÅ bra Jeg hadde god inflytelse på henne, ikke sant? hohoho!
Men var det fordi hun sov i vogna? Kanskje jeg skal prøve det i natt?!

Du var nok årsaken ja[:)]

Jeg tror at
1. Masasjen hjalp henne veldig å slappe av, hun spiste så godt og så mye etterpå.
2. Vogna gjorde at hun klarte å slappe av den lille stramme kroppen sin. Prøv med vogna. Man har jo ikke noe valg, bare prøve seg frem for å se hva som hjelper.

SKAL VI PÅ TUR? Nå skal det bygges og brøkes rundt huset så jeg må nok flytte meg med snuppa om hun skal få skjønnhets sovnen sin i dag.

Wow..sov så godt og lenge,såå deilig da [:D][:D][:D][:D] Flotte bilde av skjønne jenta di da

ORIGINAL: taita81

Wow..sov så godt og lenge,såå deilig da [:D][:D][:D][:D] Flotte bilde av skjønne jenta di da

Så herlig at hun sov 12timer da![:)]

Søte bilder av god jenta![:D]

det var kjempe godt at dere fikk en kjempe god natt søvn..dere er heldige..blir ikke så mange timer med søvn her...nyt det...[;)]

Så nydelig jente altså, og så flink å sitte og spise brødskive da[:D]
Så deilig at hun sov i 12 timer - wow!

Back
Topp