munter Forumet er livet 11 Jul 2007 #2 å så go han er[:D] glinser det bare i munnen hans eller er det ei tann på tur der?
Misery82 Glad i forumet 11 Jul 2007 #3 Ja han er goingen min!! [:D] ingen tenner på vei enda... er nok bare litt spytt [;)] By the way : Jenta de er nydelig [:D]
Ja han er goingen min!! [:D] ingen tenner på vei enda... er nok bare litt spytt [;)] By the way : Jenta de er nydelig [:D]
Misery82 Glad i forumet 11 Jul 2007 #6 ja de er så nudelige... blir ikke lei av det altså ;) nesten lyst på en til jeg..... men burde kanskje vente litt ;)
ja de er så nudelige... blir ikke lei av det altså ;) nesten lyst på en til jeg..... men burde kanskje vente litt ;)
trulte7612 Forelsket i forumet 11 Jul 2007 #7 sååå go gutt da...kjempe søte er de når de smiler og ler!
_lille_ Betatt av forumet 11 Jul 2007 #8 ORIGINAL: Misery82 ja de er så nudelige... blir ikke lei av det altså ;) nesten lyst på en til jeg..... men burde kanskje vente litt ;) kan jeg legge bilde på tråen din :) ??
ORIGINAL: Misery82 ja de er så nudelige... blir ikke lei av det altså ;) nesten lyst på en til jeg..... men burde kanskje vente litt ;) kan jeg legge bilde på tråen din :) ??
Misery82 Glad i forumet 11 Jul 2007 #9 ORIGINAL: "lille" ORIGINAL: Misery82 ja de er så nudelige... blir ikke lei av det altså ;) nesten lyst på en til jeg..... men burde kanskje vente litt ;) kan jeg legge bilde på tråen din :) ?? ja selvfølgelig ;)
ORIGINAL: "lille" ORIGINAL: Misery82 ja de er så nudelige... blir ikke lei av det altså ;) nesten lyst på en til jeg..... men burde kanskje vente litt ;) kan jeg legge bilde på tråen din :) ?? ja selvfølgelig ;)
Misery82 Glad i forumet 11 Jul 2007 #12 ORIGINAL: "lille" mamma si lille høna :) så nudelig da [:D] kul sveis [;)]