RonjaR Juni12`s svarer-på-alt Tilgangsansvarlig VIP 11 Mar 2011 #1 Må vise fram de to stolthetene mine som begynner å bli så store!! Endelig gidder Tobias å smile til kamera!![8D] Også lillegutt da.... Snart 3 måneder gammel!![:D]
Må vise fram de to stolthetene mine som begynner å bli så store!! Endelig gidder Tobias å smile til kamera!![8D] Også lillegutt da.... Snart 3 måneder gammel!![:D]
MamsntilLucasOgLinus Forumet er livet 12 Mar 2011 #3 Hællandussen de er så NYYYYYDELIGE Men ikke så rart når de har seg som mamma [:D]
Smiley! Betatt av forumet 12 Mar 2011 #4 Tnååååå! Så nydelig fine gutter altså! Du er en ræser å lage fine barn, det kan du[:D][:D][:D][:D]
VestMamma Elsker forumet FebbisBebbis2021 ❄️ 12 Mar 2011 #5 ORIGINAL: Smiley! Tnååååå! Så nydelig fine gutter altså! Du er en ræser å lage fine barn, det kan du[:D][:D][:D][:D]
ORIGINAL: Smiley! Tnååååå! Så nydelig fine gutter altså! Du er en ræser å lage fine barn, det kan du[:D][:D][:D][:D]
RonjaR Juni12`s svarer-på-alt Tilgangsansvarlig VIP 12 Mar 2011 #6 Tusen takk, søtinger!! Gutta mine betyr alt for meg!![:D]
Anho3 Forelsket i forumet 12 Mar 2011 #10 Nydelige gutter du har [:)][:)][:)] er vel noe med alderen det med å ikke ville smile på bilder. har ikke fått tatt et normalt bilde her på lenge..[8D] jaja, går seg vel til [:D]
Nydelige gutter du har [:)][:)][:)] er vel noe med alderen det med å ikke ville smile på bilder. har ikke fått tatt et normalt bilde her på lenge..[8D] jaja, går seg vel til [:D]