Purpurea Gift med forumet 14 Des 2010 #1 Tok noen bilder av mine kjære søte idag Ikke lett når klokken nærmer seg halv syv og leggetid [:)]
Lutzern Februar 14 - miss trøtt Februar 2014 - Skjult forum VIP 14 Des 2010 #3 herlig gutt du har![:D] når jeg først så vovvebildene så trodde jeg kun det var den det var bilde av som sovnet hehe[8D]
herlig gutt du har![:D] når jeg først så vovvebildene så trodde jeg kun det var den det var bilde av som sovnet hehe[8D]
Purpurea Gift med forumet 14 Des 2010 #4 ORIGINAL: Mrs Lutz herlig gutt du har![:D] når jeg først så vovvebildene så trodde jeg kun det var den det var bilde av som sovnet hehe[8D] Hehe, ja vi har leggetid på hunden kl 7[8D] Hun begynner og bli vanskelig og ha med å gjøre rundt 6 tiden,[:D][:D]
ORIGINAL: Mrs Lutz herlig gutt du har![:D] når jeg først så vovvebildene så trodde jeg kun det var den det var bilde av som sovnet hehe[8D] Hehe, ja vi har leggetid på hunden kl 7[8D] Hun begynner og bli vanskelig og ha med å gjøre rundt 6 tiden,[:D][:D]
V vinglepia Forumet er livet 15 Des 2010 #10 ORIGINAL: _Nanne_ For en sjarmør du har (Vovven også da[:D][:D]) [:)]