Skrytebilde av salongen

lenemor

Forumet er livet
Jeg var så fornøyd med den nye salongen at jeg bare MÅ vise frem:

Jeg må jo også fortelle at vi hadde brosjyra på denne salongen liggende hjemme fordi vi forelsket oss helt i den når vi var i samme møbelbutikk for et år siden.. men vi hadde ikke råd. Nå hadde vi flaks, for vi fikk utstillingsmodellen 5.000 billigere... [:D]

ja det er sant marianne... hadde nok ikke vært like glad for den om jeg kunne gå og kjøpe den med en gang... G er på jobb, så jeg har sendt han bilde, og han spurte om den var like god å sitte i hjemme i stua, men jeg måtte fortelle at jeg har ikke fått meg itl å sette meg i den ennå... jeg går bare og kikker på den [:D]

den var kjempefin! likte teppet også, for jeg har lyst på sånnt teppe:) Flott stue du hadde[:D][:D]

ORIGINAL: cathri

den var kjempefin! likte teppet også, for jeg har lyst på sånnt teppe:) Flott stue du hadde[:D][:D]

Takk skal du ha cathri - er også fornøyd med teppet, bortsett fra at det loer noe alvorlig.. må støvsuge det hele tiden.

Stua er jo ikke så stor, men det er greit, vi har jo to til.. det der er tv-stua, og så har vi lillestua der jeg sitter med pc'n min, og så har vi en spisestue også... alle ligger på rekke og rad...

høres ut som dere har god plass da lenemor. vi har ei stue vi. den er heldigvis ganske stor. må være deilig med masse plass. får ta det om noen år og flytte ut av tigerstaden og nærmere hjemlige trakter(sørlandet)

sofaen ble kjempefin i stua de lenemor!!!
*kjempemissunnelig* [;)]

Ååååhhh... Så kjempe fint! Deilig med godt om plass...!
Er så morsomt og inredde jo...!!!

Back
Topp