Skrytealbum

gakka

Forumet er livet
Prøvde meg på den derre imageshack-saken men fikk det ikke til, så her blir det et innlegg pr bilde.

Her ligger gullungene å koser med hverandre.

Her blir bilstolen testet ut av lisspia.

Den første kjolen.

Så søte de er!! Åh, nå gleder jeg meg skikkelig til jeg får treffe snuppa mi[:D]

Kristin Othelie heter piken og har etter hvert blitt veldig glad i puppen.

Hun er en skikkelig morgenfugl. Dette bildet tok jeg før kl 6 i morges.

Her er et tidligere bilde, fra da de fikk mat gjennom sonde.

Gutten heter Torbjørn Johannes og en skikkelig glupsk gutt. Han sluker dessverre derfor også en god del luft når han spiser, så vi sliter litt med det enda. Har kjøpt minifom-dråper som skal hjelpe han med luften, og håper det hjelper litt.

Gutten passer på at hun ligger rolig mens han sover.[;)]

Her har Torbjørn inntatt en STOR frokost.

Hei hei

hælledussan å skjønne[:)]

Ikke lett å være liten heller når det er glovarmt både ute og inne. Denne dagen var det varmest i landet i Namsos, og det var hæslig å være til.

åhhhhhh,gud for noen skjønne babyereg klare snart isje å venta lenger,blir grønn av misunnelse[:)][:)][:)][:)]

For noen skjønne små nurk
Kan ikke vente til jeg får min egen lille skatt
Kos deg masse med prinsen og prinsessa di Gakka [:D]

herregud så skjønne de er - hun med de store øynene, og han med den søte oppstoppernesa!!! Smelter helt jeg - tenk så herlig at alt skulle gå så bra med dere alle sammen, en stund fryktet vi det verste!

Kos dere masse, og kom gjerne med flere bilder, vi er jo helt sprekkeferdige hele gjengen, og Tobjørn og Kristin får være surrogat-barna våre til vi får egne [;)]

ORIGINAL: mandy

Ble tvillingene dine født mye for tidlig? Min første datter ble født i uke 23(,men er i dag en sprk og flink 8 åring[:D])

Var ikke så for tidlig nei. De ble født i uke 31.

ORIGINAL: Gullungen i magen

Næmmen, har du sett!!!!
NYDELIGE er de :)
GRATULERER SÅ MYE, Gakka med familie.
Hvordan føles det?

Akkurat nå er jeg bare trøtt. Har så mye å gjøre nå disse første dagene at jeg ikke har fått hvilt noe særlig på dagtid selv. Skulle jo ha sovet samtidig som nurkene gjør det men det har ikke blitt noe av. Må sjerpe meg på den biten der før jeg blir helt utslitt.

Kjempe søte barn [:)]

For noen søte små! Heldig du er [:)]

Back
Topp