Skryte tråd:)

BigMama1018

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Jeg må skryte av mannen min! ❤

Første gangs pappa og aldri før har jeg opplevd og bli så ivaretatt. Både jeg og barna, det ble flaske barn på oss igjen. Men er helt greit tenker jeg, jeg er ikke skapt for amming. Men flaskebarn kan jeg:)

I går var jeg så sliten etter en tøff periode med brystproblemer og enorme smerter. Innleggelse på sykehus osv.
Men har jo blitt MYE bedre bare siden onsdag, men batteriet bare poff, gikk tomt i går.
Så mannen tok jenta i natt, så jeg fikk sove. Våknet som jeg hadde sovet i 10 år! Var helt utrolig godt, super pappa tar tak når vi trenger han. Koker flasker og mater, ligger med henne på brystet og sovner begge 2 på sofaen. Hun er så rolig og tilfreds med pappa'n sin, gråter en skvett i ny og ned når jeg ser dem sammen. Blir så glad og rørt ❤
Flere som har ivrige og flinke pappaer hjemme?

Så fantastisk å høre ❤

Ja, er veldig fornøyd med mannen min som er pappa til mine to barn! Han stiller opp for oss alle og er helt fantastisk! Siden jeg ammer får ikke han da til å mate minstemann, men han spurte igår når jeg kunne begynne å pumpe slik at vi hadde et lager han kunne bruke ;p så han har lyst til å få måte også :-)

Så fantastisk å høre ❤

Ja, er veldig fornøyd med mannen min som er pappa til mine to barn! Han stiller opp for oss alle og er helt fantastisk! Siden jeg ammer får ikke han da til å mate minstemann, men han spurte igår når jeg kunne begynne å pumpe slik at vi hadde et lager han kunne bruke ;p så han har lyst til å få måte også :)
Så søtt :) ja det er litt vanskeligere for far å mate når mor ammer:)

Mannen her er også veldig hjelpsom og involvert. Jeg er også fullammer så matingen er det ikke så mye han kan gjøre med enda.
Men han leverer og henter barn på skolen hver dag, og vil gjerne ha vesla på kveldstid etter mating. Og om jeg har lagt henne et sted for å sove så finner jeg henne ofte igjen på brystet hans. Hun har vært rolig på natta, men den ene gangen hun var urolig tok han henne etter mat og lot meg sove.
I tillegg så er han med på trilletur hver dag, han jobber hjemmefra så tar lunsjen sin med oss [emoji4] Han har også spurt om hvilke dager som passer best for meg når han skal inn til kontoret. Og når det passer med den første norgesturen.
Legen sa at vi burde prøve å introdusere litt flaske ved 3 ukers alder, så vi skal prøve på det. De to eldste nektet flaske, og selv om jeg nyter ammingen og kosen, så hadde det vært greit å kunne være med de eldste på ting uten vesla etterhvert.

Mannen her er også veldig hjelpsom og involvert. Jeg er også fullammer så matingen er det ikke så mye han kan gjøre med enda.
Men han leverer og henter barn på skolen hver dag, og vil gjerne ha vesla på kveldstid etter mating. Og om jeg har lagt henne et sted for å sove så finner jeg henne ofte igjen på brystet hans. Hun har vært rolig på natta, men den ene gangen hun var urolig tok han henne etter mat og lot meg sove.
I tillegg så er han med på trilletur hver dag, han jobber hjemmefra så tar lunsjen sin med oss [emoji4] Han har også spurt om hvilke dager som passer best for meg når han skal inn til kontoret. Og når det passer med den første norgesturen.
Legen sa at vi burde prøve å introdusere litt flaske ved 3 ukers alder, så vi skal prøve på det. De to eldste nektet flaske, og selv om jeg nyter ammingen og kosen, så hadde det vært greit å kunne være med de eldste på ting uten vesla etterhvert.
Så herlig:) ja det er noe med det å få litt tid med de andre barna også. Her prøver vi litt på å fordele tiden, slik at storesøster får litt alene tid med hver av oss:)

Avocadomannen er en fantastisk far og god støtte for meg!
Det er gjerne han som bysser og trøster S på kveldene når hun er urolig og har litt magevondt.
Vi fullpumper og øveammer, så det er en del jobb om dagen. Han gir flaske og koser seg med det og hjelper gjerne med sterilisering av flasker og deler ❤️

Må skryte over samboeren! Han har veldig stress på jobben for tiden med deadlinere som må nås. Allikevel kommer han hjem hver dag i lunsjen og går tidlig fra jobb når jeg trenger det.

Han våkner med meg hver eneste natt enten for å løfte lille bort til meg for å amme eller for å gi mm på flaske. Også går han med henne til hun får rapet og sovner igjen. [emoji175]

Hadde ikke klart meg uten mannen i denne tida spesielt nå som det ble ks! Han tar nattstell og største delen av bæring/byssing de gangene det trengs og lager middag til oss hver dag:Heartred og stiller ellers opp for den minste ting vi trenger og holder ut med meg når frustrasjonen tar overhånd. Det settes enormt stor pris på:Heartred

Her er sambo veldig usikker når det kommer til lille Cor. Han vet ikke helt hva han skal gjøre med henne, og spør alltid meg. Og jeg må nesten lempe henne over i fanget hans på kveldene når hun feks er veldig våken, så de får litt nærhet de to.

MEN, han er kjempeflink å avlaste meg med å ta han på 21 mnd og han på 7 år. Legger de om kvelden, steller dem. Står opp med dem (når han ikke er på jobb). Når han på 21 mnd virket syk her før helga, så ble han hjemme fra jobb. Når jeg lå med feber i går natt, så dro han ikke på jobb før han hadde levert ungene på skole og barnehage.

Må bare skryyyyyte av min elskede som trør til med ALT nå som jeg er så dårlig.
Han lager mat, handler, tar søpla, vasker opp, støvsuger, tar seg av storebror når det gjelder alt sånn at mammaen bare kan kose med han 10 minutter hist og her når hun har overskudd.

I tillegg hjelper han med babyen, særlig på kveld og natt når hun har uro og skriker en del og man trenger å vandre rundt med henne.
Nei, han er bare en fantastisk pappa og kjæreste! Et levende bevis på at jeg valgte rett mann å få barn med :love7

Dette var en koselig tråd, så herlig!♡

Har dere andre noen å skryte over idag? :D

Back
Topp