M
memories
Guest
Jepp...må jo først si at jeg har verdens beste gutt...som ligger å sover i alt bråket når jeg holder på her...men TAKK for at vi fikk en sååå utrolig flott sønn!!!

OGSÅ...må jeg jo skryte av meg selv...[8D]
Vel...mens min yndige sønn Oliver har ligget og drømt så søtt i bagen her i stua...så har jeg vasket og ryddet kjøkkenet...skrubbet komfyren...tatt aske ut av vedovnen i stua...støvsugd sofaene...lagt på plass MASSE rene klær...hengt opp nyvaskede klær...vannet blomster (noe jeg ALDRI gjør[8D])...vasket gulv i stua...støvsugd gangene...sett litt tv...vært litt på nett...nytet det NYYYYDELIGE vårværet her nord (*host* LES; tatt en røyk...må jo røyke ute nå...det er vi FAKTISK kjempeflinke til[:D])...og spilt høy musikk...nå gjenstår loftet og badet...men tar det i morgen[:D]
Innimellom har jeg jo da seff også skiftet bleie på han og gitt han mat...og nå bare ligger han der i bagen så søtt og lager en og annen koselyd

Når pappaen er på tur hjem, så skal vi ut å trille og gå han i møte (kommer med bussen han) også stikke innom til de såkalte "tantene" på butikken...de er jo som forelska i han[:D]
Dette er min dag i dag, ikke skjønner jeg hvor energien kommer fra...eller at jeg gidder...tidligere måtte jeg jo tvinges til husarbeid (før jeg ble gravid) og nå gjør jeg det med glede[;)] Må være tiden på sykehuset som gjorde meg så rastløs eller så må det være husmorgenet som kicker inn

Hva har dere da gjort?