skryte, skryte

ungmamma92

Glad i forumet
for 2 natt på rad sov Lucas fra kl 18 - 09 i strekk!! Ikke et eneste minutt våkent. Skal jo egentlig ikke klage, han har fra 8 ukers alder sovet fra 18 - 06, men 09 kjennes litt bedre ut :p

Kjenner jeg blir litt grønn av misunnelse [X(]

Min sov hele natta i natt..for meg er det fra kl 23-07.00 [8D] han la seg kl 20.00 men han hoster så stygt og våknet stakars.. Vi har kuttet ut nattmaten så han våkner som regel en gang i håp om å få en flaske[8D]

Sover de i løpet av dagen da, når de sover så lenge om natta? Jeg er storfornøyd om han sover fra 24- 07 jeg :) Men nå har han aldri sovet mye da..

Her sov hun fra 23.30 til 07.00.
Men hun prøvde seg to ganger da, var nok litt sulten [;)] Men fikk leke med tutekoppen med vann i, drakk noen super og sovnet etter litt surving. Det er en stor seier her i huset [:D]

Så utrolig deilig å få sovet uforstyrret! Det må du nyte [:D] Gleder meg til min også sover rundt [:)]

Deilig da[:D]  Her legges hun 19-20,men våkner igjen etter en time eller to..Sovner igjen i 22-23 tiden å sover da til 7-8 UTEN å våkne[:D] Så klager egentlig ikke..men når jeg er vant med storesøstra som sov natta rundt fra ho var 2 uker gammel, å fra 18.30-08 fra ho var 4 mnd så er det litt uvant[;)] 

Back
Topp