skryte skryte

venoka

Elsker forumet
[:)][:)]Idag har jeg bare super masse energi, noe jeg ahr hatt de tre siste dagene, skjønner ikke hvorfoe men godt er det[:)]
Har vaska badet, kjøkkenet, wc og gangen, skal hive meg på stua nå snart, måtte bare ta en tur innom her[:)][:)][:)] Og når jeg er ferdi med det skal jeg vaska soverommet...
deilig dag

Så flink du er da [:)] Du er hjertelig velkommen på besøk hit, har nok av ting du kan bruke energien på [;)]
Jeg vaska seng, og redde opp. Da var jeg helt gåen. Og har hatt masse kynnera etterpå...

du er kjempeflink[:)] Håper jeg våkner med slik energi i morgen. Det trengs å vaskes her og jeg får besøk på onsdag[:)]

Tru meg den energien har vært etterlengtet, men det varer vel bare i et par dager.
Har hørt at det kan sette i gang fødselen og det har jeg ingenting imot, så når jeg er ferdi med vaskinga skal vi å kjøpe div til  barnerommet også skal vi sette opp seng.
Da er det bare å sette seg i sofaen å vente på at riene kommer[:D][8D]

du er jammen flink!! Skulle vært gjort en del her også gitt...[:'(]

jeg vet, det er det som er så kjedelig, men det er så godt å ha litt energi igjen.
Har vært helt ferdi de siste to mnd.
Men det får vi ta imorra[:)]

Så flink du er[:)] Det er så godt med ting som er gjort.

Idag har jeg endelig støvsuget bilen og vasket mattene. Har tenkt på det i 3 uker nå

Så flink du har vært da!![:D] 
Hadde jeg prøvd meg på noe slikt hadde jeg blitt liggende til sengs
resten av tiden....

Back
Topp