J Je@nette Glad i forumet 3 Mai 2007 #1 Sindre klarte det! Rullet fra rygg til mage nå. Jiiiippi!!!!! Gjett om han ble overrasket og mamma er jo så stolt
Sindre klarte det! Rullet fra rygg til mage nå. Jiiiippi!!!!! Gjett om han ble overrasket og mamma er jo så stolt
[trultemor] Elsker forumet 3 Mai 2007 #5 Så flink! Og hva var det jeg sa!? Det kom ikke til å ta lang tid [;)] Og snart så har du han som en hvirvelvind rundt i hele huset. hehe
Så flink! Og hva var det jeg sa!? Det kom ikke til å ta lang tid [;)] Og snart så har du han som en hvirvelvind rundt i hele huset. hehe
J Je@nette Glad i forumet 3 Mai 2007 #6 ORIGINAL: Frøydis26 Så flink! Og hva var det jeg sa!? Det kom ikke til å ta lang tid [;)] Og snart så har du han som en hvirvelvind rundt i hele huset. hehe He he ja du sa det [;)]
ORIGINAL: Frøydis26 Så flink! Og hva var det jeg sa!? Det kom ikke til å ta lang tid [;)] Og snart så har du han som en hvirvelvind rundt i hele huset. hehe He he ja du sa det [;)]
J Je@nette Glad i forumet 3 Mai 2007 #8 ORIGINAL: mrsdior SÅ FLINK! Leon snudde seg fra mage til rygg i går han[:)][:)][:)][:)] Flinke Leon [;)] er så gøy når de klarer sånne ting [:)]
ORIGINAL: mrsdior SÅ FLINK! Leon snudde seg fra mage til rygg i går han[:)][:)][:)][:)] Flinke Leon [;)] er så gøy når de klarer sånne ting [:)]