Skryte skryte av samboer=)

• Trådstarter Trådstarter memories
  • Opprettet Opprettet
M

memories

Guest
skryte av min elskede samboer...(er litt småforelska igjen i han jeg[;)])

I går skulle jeg dusje...men har STORE problemer med å bøye meg eller bevege meg så mye i det hele tatt pga gutten vår presser sånn i ribbeina på høyre side...så da spurte jeg om samboer...Kristian...om han kunne hjelpe meg med å dusje[;)] 
Så Kristian ble med meg i dusjen...skrudde på perfekt temperatur på vannet...dusjet meg...vasket håret mitt...dusjet shampoo og balsam ut av håret...såpet meg inn...dusjet såpa av...og satte harde vannstråler på de ømme punktene i nakken og ryggen min[:D] Snakk om luksus...og det var såååååå deilig...har verdens flotteste samboer jeg...som jeg nå skal lage middag til...hehe...måtte bare skryte av han jeg[:D][:D][:D]

å så deilig!!! Så fint at han "hjelper" til [:D] 
Vi har alltid pleid å dusje sammen vi, men nå trenger jeg hjelpe til å shave litt... klarer ikke barbere verken legger eller noe annet... Men jeg står en evighet i dusjen da, så må forte meg å få han til å gjøre det han skal fordi han orker ikke stå der i 20 min... hehehe[:D]

Du er jo snill tilbake som lager middag til han da!!

Åhh, så deilig når de er sånn![:D] 
Men verdens beste samboer har du nok ikke,[;)] - for han har jeg kapret![;)][:D]

Hørtes kjempedeilig ut det der med dusjen, synd bare at vi har sånn veldig liten dusj... [:(]
Normalt går vel begge inn hvis vi står tett sammen, men NÅ...med den magen...pøh! ikke en sjanse! [:D]

Neste leilighet/hus vi skaffer SKAL ha plass for badekar!!!!

Så herlig. vi fortjener litt luksus[:)]

Så deilig da![:D]

Back
Topp