skryte litt!

BoBBelur

Gift med forumet
Da vi kom for å hente Nathalie i barnehagen fortalte barnehage kontaktpersonen til snuppa at hun har blitt så flink til å spise selv! ikke bare brødskiver, men yoghurt og middagsglassene sitter hun nå å spiser helt alene! og hun griser visst ikke så ille heller[:D] hehe..ble litt stolt da..var ikke klar over selv at hun kunne det for jeg har ikke latt henne prøve. og barnehage "tanten" var jo veldig fornøyd med at hun gjorde det da, for hun har visst 3 andre små hun skal mate i tillegg, så veldig kjekt at hun klarer å spise litt selv=)

Men det er kanskje helt vanlig at de klarer det når de er 15mnd? jeg aner ikke, men syns det var så morsomt i og med at vi ikke har øvd engang...jeg vet, sløvt![:D]

så flink ho er da!!!!!!!!! prøvde å la oda og vilja spise grøt alene i går. det endte i badekaret og gubben lå på alle fire å vaska golv etterpå...hi hi

tror du har grunn til å være stolt da, for nå vil Isak spise alene hele tiden og det blir et forfedelig
klin, så nå må Isak få en skje og jeg en skje så lurer jeg i han mens han tror han spiser alt alene[:D][:D]
Så der er hun nok tilig ute ja[:)][:)]

Jøss! Ja da synes jeg du skal være stolt ja, Ben er ikke spesielt flink til å spise selv, blir masse griseri + at han får ikke mye i munnen heller [8D]

Så flink hun er da! Her har ikke Trym fått spise så masse selv med skje ennå, men han spiser fint med gaffel uten å søle når han får f.eks. pølser og poteter.

Han Brage nekte som regel og bli matet. Han skal spise sjøl, helst med gaffel! Blir jo litt gris, men det e eneste måten han kan lære det på, så æ lar det stå til! Vi skal nu være stolte alle sammen, vi har såååå flinke unga![:)]

Julian fikser ikke å såise med skei alene, men han spiser selv fordetom han, bruker hendene [:D]

ORIGINAL: Fuvi25

Han Brage nekte som regel og bli matet. Han skal spise sjøl, helst med gaffel! Blir jo litt gris, men det e eneste måten han kan lære det på, så æ lar det stå til! Vi skal nu være stolte alle sammen, vi har såååå flinke unga![:)]

Helt enig![:D]

Så flink ei pie[:)]
Emil har fått lov å spis det meste selv,har havnet i badekare en del ganger ja.Men han kommer seg veldig er super flink å treffe munnen med skjeen nå og lasser ikke så mye på i ganga.
Men har vasket stolen klerne og golvet noen ganger ja[8D][:D]
Øvelse gjør mester[:D][;)]

Nicolai er slik at han ete fint når han er svolten, men straks han bjønde å bli litt mett bjønde han å grise.. så litt vasking både av det eine og det andre må nok til no når dei bjønde å bli store[:D]

kjempeflink jente du, all grunn til å vere stolt![:)]

Back
Topp