Skryte litt

venoka

Elsker forumet
Nå sitter jeg å venter på at kanelbolene skal heve sånn at jeg kan sette dem i ovnen. Også venter jeg på at melka skal bli kald så jeg får satt karamellpuddingen i ovnen. Gleder meg til nystekte kanleboller.
Puddingen blir gjemt til imorgen[:)]

Så nå skal jeg snart finne fram støvsugern, og kanskje tørke litt støv

ORIGINAL: LinnHege

åå hørtes godt ut..
men jeg har akkurat spist fylt lammestek så er stappmett[:)]

Skal til svigermor å spise lammestek etterpå, så kanelbollene blir gjemt til ikveld regner jeg med. Nattmat for en sulten gravid kvinne[:D]

ORIGINAL: deerylou

Kanelboller hørtes jo bare himmelsk ut akkurat nå[:)][:)][:)][:)] Og så flink du er, skulle gjort masse jeg også, men sitter som limt til stolen forran pc`n[:@]

Gjør mye med vilje, vil at fødseln skal starte nååååååååååååååååå!!!!!!![:)]
håper at noe hjelper på.

så flink du er[:)]

ORIGINAL: Godhjerta

ORIGINAL: venoka

Nå sitter jeg å venter på at kanelbolene skal heve sånn at jeg kan sette dem i ovnen. Også venter jeg på at melka skal bli kald så jeg får satt karamellpuddingen i ovnen. Gleder meg til nystekte kanleboller.

Når du er ferdig med det der, kan du jo ta turen hjem til meg, og være like effektiv hos meg. [:D]
Hørtes så godt ut!
Flinke du!

ORIGINAL: Godhjerta

Når du er ferdig med det der, kan du jo ta turen hjem til meg, og være like effektiv hos meg. [:D]
Hørtes så godt ut!
Flinke du!

kanskje det ja,[:)]

Dæm sie at hvis du får masse energi sånn plutselig kan det være et tegn på at fødseln er like rundt hjørnet. for at det stemmer[:D]

ORIGINAL: **martine**

nam!! hørtes godt ut!! så flink du er[:D]

Signerer

Namnam det hørtes godt ut,kor flenk du e[:)][:)]

MÅTTE bare prøvesmake, de var kjempe gode[:D]
sambo har hatt i seg tre allerede og vi ska spise middag om en og en halv time[:D][:D][&:]

Hørtes godt ut. så flink du er. [;)]

Så flink du er, kanelboller er kjempegode. [:)]

Back
Topp