*skryte litt*

Blue Dome

Elsker forumet
Har sydd vognpose til venninna mi og hennes olivengrønne Simovogn..
Ble skikkelig fornøyd, og funderte på å beholde den selv en stund !! Hehehe [:D]
Mangler glidlås i sidene enda, gubben har bilen så jeg kommer meg ikke på Stoff & Stil.
Hva synes dere, jenter ??

Dataljbilde :

Skulle ønske jeg kunne sydd også [:(]
Var nydelig[:D]

Jøss, så flott den ble!!! Flink du er! Ble ordentlig bra, denne!!! [:D]

så flink du er da![:)]

Takk takk - jenter !!
Ble veldig fornøyd selv også.. sitter på stoff & stil sine sider nå og drømmer meg bort blant stoffer til lilleprinsen sin vognpose !!

så flink du er[:)]skulle ønske eg og hadde klart å lage ting til babyen,men
kan verken strikke ,hekkle eller, sy[8D]

den var lekker :)

Bestilte stoffer fra Stoff&Stil igår, mamman min skal sy pose til meg, gleder meg veldig! [;)] (VELDIG greit å ha verdens snilleste mamma når man ikke har noen slike ferdigheter selv [:D] )

WOOOOW!!

Du er suuuperflink!!![:)][:D]

Kunne ikkje tenkt deg å sydd ein på bestilling????

ORIGINAL: OleSebastians mamma

WOOOOW!!

Jeg gjør det til en del her oppe (Trondheim) - selger de for mellom 500 - 700 kr avhengig av hvilket stoff jeg bruker. Også blir det porto i tillegg da. Bruker såpass mye tid på å sy de - så det er derfor jeg må ta den prisen...

Om du finner ett stoff på stoff & stil er det lettest for meg, sjekk nettsida deres.

ORIGINAL: BlueDome

WOOOOW!!

Jeg gjør det til en del her oppe (Trondheim) - selger de for mellom 500 - 700 kr avhengig av hvilket stoff jeg bruker. Også blir det porto i tillegg da. Bruker såpass mye tid på å sy de - så det er derfor jeg må ta den prisen...

Om du finner ett stoff på stoff & stil er det lettest for meg, sjekk nettsida deres.

oij, det var ikkje dyrt det da![:D] herlig![:)]

Men er den så varm at den kan brukast om vinteren og, eller?

skal gå inn å sjå eg![:D]

ORIGINAL: BlueDome

WOOOOW!!

oij, det var ikkje dyrt det da![:D] herlig![:)]

Men er den så varm at den kan brukast om vinteren og, eller?

skal gå inn å sjå eg![:D]

Midtvinters og i sprengkulda er den nok ikke like varm som en ullpose/voksipose nei..
Men de har brukt den fra april til oktober uten problemer. Bruker dobbel dyne inni, så den er jo litt tykk.. vet at ei av de bruker lammeskinn inni posen slik at ungen ligger på noe varm - å det brukte hun hele vinteren. Andre bruker heldresser/ulldresser på barnet inni - og synes det er nok..

Du får sende meg en PM da - med fargevalg evt. ønsker for stoff - så avtaler vi nærmere !

Wow så flink du er [:D][:D][:D] den var kjempe fin [:D]

Hvis dere vil se andre ting jeg har laget, eller flere utgaver av vognposene så sjekke bloggen min :

www.kreativechattem.blogspot.com

Ligger en meny på høyresiden der dere kan velge å se alle vognposene..

ORIGINAL: Weronix

Den blei jo kjempeflott, Bluedome!! Flink du er!!! :D

Takk for det vennen !!

råfin :D

Takk takk - snille dere er da jenter !!

Back
Topp