Skryte litt igjen...

almara

Forumet er livet
VIP
Alma og Luna:

Alma:

Luna:

Noen flere som har bilder de vil vise? Gøy å se hvor store de har blitt. Og gjerne søskenbilder og...[:)]

De er sååå herlige! Surfer med iPod nå, så eg tror ikke jeg får lagt inn bilde,
Hvertfall ikke søskenbilde [8D]
Kommer sterkere tilbake med skrytebilde en annen dag [:D]

Så skjønne de er.[:)][:)][:)] Så fint Luna kikker på omsosrgsfulle Alma som brer over henne.[:)]

Så fine jenter du har Almara!! Alma ser veldig omsorgsfull ut!! [:)]

og så fin Jasmin er i bunad!!!

Herlige jenter!!

Skal prøve å legge ut bilde i løpet av helga!!

Ja, Alma er veldig omsorgsfull:) Og Luna kikker veldig på henne, av og til kommer det også noen helt herlige, store smil!
Gleder meg til å se bilde av Mathilde, Tuttelure! Tipper hun har forandret seg myye siden sist:)

ORIGINAL: Sukkertopp

Så skjønne de er.[:)][:)][:)] Så fint Luna kikker på omsosrgsfulle Alma som brer over henne.[:)]

Nydelige jenter dere har Almara og Prinsesse Jasmin.

Kunne ikke akkurat la vær å skryte av mine to jenter etter å ha fått fotografbilder idag!

Ååååå, så nydelige Neom!!! Og så utrolig fint bilde! Har så lyst til å gå til fotograf med dem selv. Hvilken fotograf var dere hos?

ORIGINAL: almara

Ååååå, så nydelige Neom!!! Og så utrolig fint bilde! Har så lyst til å gå til fotograf med dem selv. Hvilken fotograf var dere hos?

Takk! [:)]
Var hos Eva Rose http://www.evarose.no/
Var hos henne da storesøster var 7 mnd også, så kan absolutt anbefale henne. Er veldig fornøyd med bildene hun har tatt, og i tillegg synes jeg ikke prisen for å få alle rettigheter på bildene er så altfor ille. [:)]

Ja, Alma er veldig omsorgsfull:) Og Luna kikker veldig på henne, av og til kommer det også noen helt herlige, store smil!
Gleder meg til å se bilde av Mathilde, Tuttelure! Tipper hun har forandret seg myye siden sist:)

ting tar tid - men bilde kommer![:-][8D]

Såå utrolig fint bilde av to flotte frøkner Neom!!![:)]

ORIGINAL: Neom

Takk! [:)]
Var hos Eva Rose http://www.evarose.no/
Var hos henne da storesøster var 7 mnd også, så kan absolutt anbefale henne. Er veldig fornøyd med bildene hun har tatt, og i tillegg synes jeg ikke prisen for å få alle rettigheter på bildene er så altfor ille. [:)]

Tusen takk for tips!!!

Såå nydelige barn dere har :)

Her er mine 2.
Bjørn William og Emma-Aurora

Så fine bilder, stå stor BW har blitt! Og jenta di er helt nydelig, da! Så gøy å få se henne!

Back
Topp