Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det Må si du er flink Også 2 timers tur hørtes veldig godt ut. Ha en super kveld med gjester og god matSå flink du har vært! Her fikk jeg tatt helgevasken igår, og idag har jeg laget lammelår som står i ovnen, og skal snart dekke bord og lage fløtegratinerte poteter og saus og grønnsaker.. har vært ute og gått en totimers tur, så tar en liten lur på sofaen først.. prøve å være opplagt til gjestene kommer
Går ikke så fort og puster og peser, men deilig å være ute.. og god samvittighet ovenfor bikkja takk for det! Kos deg masse i kveld du også!! :-DTakk for det Må si du er flink Også 2 timers tur hørtes veldig godt ut. Ha en super kveld med gjester og god mat
Du er kjempeflink ;-)Endelig fått pusset alle vinduer, vasket gardiner og fått vekk støv i kriker og kroker man ikke er så nøye med i den daglige vasken Så godt å være ferdig med det, men nå sa kroppen stopp også, nå vil den ikke så mye mer i dag kjenner jeg.