Skryte av jenta mi *litt langt*

LeneChr

Forumet er livet
Ja, må jo det[:D]

Thea er bare superskjønn om dagen. Etter hun begynte å krabbe har hun forandret seg helt. Endelig kommer hun seg dit hun vil og kan følge etter oss. Hun pussler og koser seg og er storfornøyd. Jeg kan gå ut av rommet og gjøre ting, uten at det blir ramaskrik.

Hun har til og med få 3 tenner samtidig nå og ikke vært suttrete!!! Tapre lille jenta mi det[:D]

Og hun har blitt så kosete!! Hver morgen henter jeg henne inn i senga mi hvor vi koser og leker. Da legger hun seg ned for å bli kosa med. Så setter hun seg opp og kaster seg ned igjen for videre kosing. Kryper godt inntil meg og bare ligger der. Herlig!!

Og i natt sov hun sammenhengende fra 19.30 - 06.30!!![:D][:D][:D] Og på dagtid kan hun sove opptil 1,5 t av gangen!!

Tror Thea er personen som ikke syns det var særlig stas å være liten baby, men nå er hun i slaget!![:D]

(Også var hun 10 mnd i går. Gratulerer gullet mitt. Mamma loves you[:)])

Tusen takk[:D] Jeg er bare så glad om dagen[:D][:D][:D]

ORIGINAL: ~Vimsa~

ORIGINAL: Skrållan

Åh, så godt å høre at dere har det så bra! [:)][:D] Flinke jenta di som får tenner uten å klage, og som lar mamma gå ut av rommet uten å starte 3.verdenskrig! [;)][:)]

Og gratulerer med 10 mnd + 1 dag til skjønne jenta di! [:D][:D]

signerer kjempe masse[:D]

Blir så glad av å lese at det går bra med dere[:D][:D][:D]

[:)]

Blir så glad på dine vegne!! Godt at dere koser dere og har det bra! [:)]

Jeg gleder meg til Mathias klarer å sette seg opp selv, for han stortrives når han får sitte og leke. Men jeg merker og at han trives bedre nå når han klarer å forflytte seg [:)] Nei, det er nok ikke alle som liker å være baby [&o] Men så herlig når det bare blir bedre og bedre![:D]

Åååååhh, hipp hipp hurra for at Thea og mamsen har det så bra!!!! [:D][:D][:D][:D]

Jeg blir virkelig glad av å høre det, kjære Lene! [:)]

Så deilig vennen [:)]

Som du sier hun likte nok ikke være liten baby [:D]
tenk som hun koser seg nå som hun krabber rundt etter dere!
Godt og høre dette vennen!

Og gratulerer så mye Thea mor med 10 mnd

ORIGINAL: ~Lucky~

Signere[:)] God klem til dere begge to

Åh, så godt å høre at dere har det så bra! [:)][:D] Flinke jenta di som får tenner uten å klage, og som lar mamma gå ut av rommet uten å starte 3.verdenskrig! [;)][:)]

signere denne jeg[:)][:)]

ORIGINAL: ~Lucky~

signerer![:)]

Så godt å høre at hun har det bra![:)] Det er litt godt nå når de blir stadig mer selvstendige og kan ræse rundt selv.
Tok meg i å tenke det en kveld jeg sto og så på henne når hun sov; Nå er hun ikke lenger lille babyen. Hun er blitt en liten person. [;)] Nesten litt vemodig også....

ORIGINAL: ~Vimsa~

signerer kjempe masse[:D]

Blir så glad av å lese at det går bra med dere[:D][:D][:D]

signerer alt her[:D]

Back
Topp