Skryte av egne barn

Selvsagt skryter jeg av barnet mitt, det gjør mine venner også med sine barn. Noe annet villevært rart i grunn

Enig i denne :) Barna er jo det fineste man har, så det er jo klart man er stolt av dem og dermed prater endel om dem og skryter litt :) Men man må jo selvfølgelig kunne prate om andre ting også :)

Ja det gjør jeg - men prøver å se an hvem jeg snakker med:-) Syns det er fint, jeg, å vise at man er stolt av barna sine. Men vil også veldig gjerne høre om andres barn, og snakker nok like mye om ting som er utfordrende ved å ha barn.

Det er irriterende hvis de man snakker med bare snakker om egne barn og ikke vil høre om dine eller andres. Kanskje til og med avbryter midt i en setning for å fortelle ett eller annet om barne sitt! Det er ikke alltid det er like spennende for for andre å høre om faktisk!

Men det er veldig ålright å snakke om barn med venner når man er like delaktige i samtalen og man kan lytte til hverandre! Jeg opplever at noen er utrolig dårlige lyttere og kun opptatt av seg og sitt! Da kjenner jeg også at jeg blir lei...

håper eg ikkje prate så overdrevent masse om dem, husker før eg fikk barn hvor dørgende kjedelig d var å høre på...

skryter av dem, ja men forteller også hvor oppgitt eg blir av dem avogtil.

pleier å se an hvem eg snakke med..

Og eg poste SJELDENT på face..kanskje en gang i mnden.
Sorry men synes det ikkje er så interesssant med dem så legger ut 3-4 bilder/videoer av ungen sin til dagen :-P

Skryter heller for lite egentlig. Hater de som skryter av alt barna gjør og bare er opptatt av egne barn. Prater en del om barna med andre som har barn, men helst om de andre tar opp temaet først. Barna er 90% av livet mitt så merker at det er vanskelig å holde kontakt med venner uten barn.
Hater du DE som skruter av alt barna gjør? :o Er det ikke litt strengt og surt? Hadde skjønt det om du hatet at folk skryter, men ikke personene..

Back
Topp