Skryt!

Nå må ikke vi ødelegge denne tråden som liksom skulle være så koslig [emoji14]
Men når du stiller et spørsmål, så blir det dumt å bli sint fordi du ikke fikk de svarene du ville ha. Det fører jo bare til falske forhåpninger dersom det viser seg å være feil, og det blir jo like dumt?
Du er bekymret for å miste, men de som sier at det kommer til å gå bra er vel like lite fagkyndig?
Helt enig. Kan vi ikke bare bevare denne tråden like positiv som den starta fra nå av? :) vil man klage har man egen klagetråd [emoji106]

Jeg er fortsatt ekstremt glad å ha dere i lomma mi :D

Hvis du ikke vil ha ærlige svar så tror jeg ikke forum er det rette for deg desverre. Hvis man spør om ting her inne, så svarer folk sin ærlige mening. Man kan ikke si at man tror at testen er positiv, selv om man ikke syns det. Svarer sin ærlige mening, for at du skal være forberedt på at den kan være negativ. Hvis du vil bli beroliget, så syns jeg du burde ta en tur til legen:) men det er jo ikke sikkert at svaret der heller bli beroligende.

Det handler litt mer om måten man svarer på, og der syns jeg folk her inne er gode. Har enda ikke sett noen som har vært frekke eller direkte nedlatende.

Som jeg skulle sagt det selv!

Synes det er så koselig å komme innom hver dag [emoji1] koselige folk og mye prat om det vi alle vil, å få en baby [emoji1] lykke til med prøvingen alle sammen [emoji1]

Signerer innlegget ditt, er ganske ny selv og veldig glad for all støtte jeg har fått, og at det alltid er noen som gidder å svare, selv om jeg i forvirringen kupper noen tråder og skriver litt her og der. Synd om noen skriver så andre opplever det ubehagelig, jeg tenker at det ikke alltid fungerer å skrive slik man snakker ;) og at det lett kan oppfattes frekt/nedlatende uten at vedkommende mener det. Ikke alle er like gode på å formulere seg skriftlig. Likevel; en må alltid tenke seg om når en skriver i slike fora, særlig fordi folk er ekstra sårbare her inne. Tenker en må forsøke å ta med seg alle de positive svarene, og så slenge de negative over skuldra hvis en klarer. Det går også an å sende en pm til noen hyggelig folk hvis en trenger litt ekstra støtte også.

Jeg tenker mer og mer på dette hver dag som går.. fy søren jeg er så evig glad jeg har bv-forum-damene altså :D

Jeg tenker mer og mer på dette hver dag som går.. fy søren jeg er så evig glad jeg har bv-forum-damene altså :D
Enig! Lå og tenkte på det i går kveld. Man blir nesten som venner her inne uten at man noensinne har møttes:) og støtten og rådene man får er helt fantastiske :Heartred har ikke funnet noen andre forum som har en så bra tone som her :Heartred

Back
Topp