Skrubbsulten

Peonen

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Junilykke 2020 ♡
Altså.. siste par ukene har jeg blitt så sulten. Helt sykt. Veldig ubehagelig.
Noen som har noe tips?

Samme her, er så sulten at det er ubehagelig! Skikkelig. Også blir jeg jo SELVSAGT megakvalm. Dritalei.. :( men småspiser en del på frukt og grønt ... mandarinene er gode nå, plommer etc. Men føler meg enda sulten.
Vekta her våger jeg ikke gå på!!
Men prøver å tenke slik at dette kan ordnes så snart ting er bedre, enten om en uke, eller om en mnd. når andre trimester begynner, eventuelt 6uker etter fødsel :hilarious::hungover:

Altså.. siste par ukene har jeg blitt så sulten. Helt sykt. Veldig ubehagelig.
Noen som har noe tips?

Fort sulten og fort mett er min opplevelse for tiden... Har på en måte forstått at jeg spise små måltider og ikke bare frokost, lunsj og middag. Men synes det er så sykt kjedelig å gå og finne småting hele tiden, frister liksom lite med enkelte ting også... Hva ender man opp med da? Jo, en neve tortillachips og to kjeks... Altså, da er det jo bare å glømme å gå på vekta om et par uker :hilarious: Må nok bli flinkere til å bare spise frukt/nøtter/knekkebrød når jeg er småsulten!

Alltid sulten! Og sånn ikle bare litt, spiser helt seriøst for 4 personer, men allikevel har jeg ikle gått opp i vekt :woot:

Back
Topp