Skru tilbake tiden..

jenta86

Gift med forumet
Om du hadde mulighet,ville du ha skrudd tilbake tida? Til når og hvorfor?

Om jeg kunne det,ville jeg ha skrudd tilbake til 80-tidlig 90 tallet,da jeg var ei lita jente med ingen bekymringer,lek og morro,ferieturene vi var på og alt det vi fikk oppleve. Hadde jeg hadd mulighet ville jeg ha opplevd alt på nytt igjen. Elsker den oppveksten jeg fikk av min mor ;)

Tja. Til 90tallet da jeg var liten. Hvis jeg hadde hatt makten til det, så ville jeg gjort om på fæle ting som skjedde med meg som barn og som nesten ødela livet mitt.

Jeg ville gjerne skrudd tilbake tiden til før min far ble syk, og funnet opp en vidunderkur som gjorde at han ikke døde da jeg var 3 år... Klager ikke på oppveksten min altså, men skulle gjerne hatt pappa'n min med meg også♡♡

Tja.. må si at mine ungdomsår var som en drøm, det var 2000-2006.

Ellers så var 90 -tallet også en fantastisk tid. Jeg har vokst opp i en fantastisk familie, på et fantastisk sted med gode minner:)

Må vel være 2004 det :D 9 klasse på undosmskolen var et knall fint år :D hadde det så.utrolig godt på.den tide of bare smiler når jeg tenker tilbake på det :) har det fint nå også altså, men I dag så er det klart at de få bekymringene på.den tiden ikke var verdt en tanke :p

Trives nå jeg!:)
Er et par småvalg jeg hadde gjort annerledes om jeg fikk velge opp igjen... Eller kanskje ikke for da hadde det kanskje vært helt annerledes nå

Neei. Ville ikke endret no <3

Tjah hadde skrudd tiden tilbake slik at kjærestem in da jeg var 14 ikke hadde smittet meg med munnsår.. Faen for noe drit.

Mye jeg kanskje ville endret på, men alt i alt så hadde jeg ikke vært den jeg er i dag om noe hadde vært annerledes. Kunne derimot tenkt meg å gjenoppleve ungdomsskoleårene akkurat slik jeg husker dem :)

Ville ok gått tilbake til 2004 og sagt til mamma at jeg absolutt ikke skal gå allmennfag. Ble bare 1 år og ingen utdannelse på meg. Er nok mer men enkelte ting er greit å holde for seg selv.

Har det egentlig helt fint nå jeg.

Hadde vore redd for å øydeleggja det eg har i dag med å skru tida tilbake... ❤️

Meeeen, skulle gjerne skrudd tiden til '07 og sparka meg sjølv i ræva for å passe på at eg fullførte studien min. Hadde att fire fag, og i dag er kurset 100% endra slik at eg manglar nesten heile kurset :(

Last edited:
Jeg ville gått tilbake til februar 09 og faktisk ringt min søster som planlagt. Da hadde hun kanskje ikke dødd den gangen....

Tilbake til da jeg var 17. Men på en måte ikke også...

Nei :) Har mange gode (også noen dårlige) minner, som alle andre, men fortid er fortid! Er på et godt sted i livet nå, så vil heller være her-og-nå og nyte det - og samtidig glede meg til framtiden :)

Back
Topp