Skriver det her også

Huff stinefine :( Utrolig trist at det skal gå slik.. Jeg har hatt relativt mange ma på relativt kort tid, så forstår veldig godt at det tøfft. En skikkelig påkjenning er det :(

Neeeeeeeeeeeeeei! Uff, det var ikke slik det skulle ende. Hva er det som skjer her inne på assistert for tiden?! Bare dårlige nyheter. Sender deg en gedigen klem og håper virkelig det blir fullklaff på neste forsøk. Ta godt vare på deg selv inntil videre! :(

Det var trist å høre :(

sender mange klemmer

Uff så leit... Det var ikke noe særlig å høre.. Kan ikke forestille meg hvor tungt dette er en gang... Masse klemmer sendes din vei :-(

Jeg ble så glad når jeg startet å lese, og så lei meg av å se oppdateringen... Tenk at det skal være så vanskelig også når man endelig har fått positiv test! Føler så med dere - ta godt vare på hverandre. Bamseklem.

Fikk svar på blodprøvene fra Riksen igår, de var på 135, så jeg er graviiiid! :D

:hello2 :love7 :love2 :happy093 :excited001 :happy119
oppdatert 21.02
Da blør jeg mye og har sterke smerter. Spireliten slapp taket :(
2 MA/SA på 5 mnd er skikkelig tøft!

Så leit å høre =( Jeg føler med deg, jeg også mistet 2 ganger rett etter hverandre. Det var knalltøft! Men på tredje forsøket gikk det, ikke gi deg ! ;) *klem*

Å så trist! Varme tanker til dere!

åååå neiii, sende masse klemmer

Back
Topp