Hvilken skrive måte blir riktig når eg skal ha Emiil som 2 fornavn. Og ønsker trykk på i en. Ønsker ikkje at folk skal missfårstå og si Emil. Er Emiil rett? Blir veldig usikker og vil ikkje la gutten ha skrive feil i navnet sitt 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Finner ikkje den i en på tastaturet på tlf.. Men er egentlig like usikker på alle måteneVille da skrevet det Emìl
Emiil syns jeg ser t som skrive feil, og Emile kan det hende jeg hadde uttalt rett ut og da høres det brått nesten ut som Emilie..
På min tlf så er det bare å holde i inne så kommer den oppFinner ikkje den i en på tastaturet på tlf.. Men er egentlig like usikker på alle måteneender vell opp med og skrive Emil og bare utale det med trykk på i en. Blir vell feil uansett
![]()
Går ikkje på iPhonePå min tlf så er det bare å holde i inne så kommer den opp![]()
har samsung
Er jo mulig vi bare bruker første navnet og. Det er vi usikker på enda. Men vil bruke begge i starten og da får familien med seg va som er rett hvertfallJeg hadde nok skrevet det som er lettest og heller forklare og si at dere vil ha trykk på i en. Her har vesla dobbelt navn og vi bruker begge, men for mange sier de bare fornavnet og det høres dumt ut for oss, men da sier vi begge navnene sånn at de hører at vi bruker det.![]()
Jeg tenker også det vil bli forskjell på uttalen pga dialekt, men etterhvert vil de nærmeste utalle seg riktig.![]()
Ja, men det lærer lærerne seg etterhvert. Er jo mange andre som har vanskeligere navn å uttale.Er jo mulig vi bare bruker første navnet og. Det er vi usikker på enda. Men vil bruke begge i starten og da får familien med seg va som er rett hvertfallmen tenker mest på når han begynner på skolen ol og blir ropt opp. Da er det kjipt om det er feil.