Skriva av mig lite..

Sandie

Forelsket i forumet
Jag måste bara få skriva av mig lite..

I går var jag, min dotter, en väninna och hennes dotter på skogstur.
Vi vende ryggen i 2 sekunder, då stod våra jenter med en flugsopp...

Panik..vad ska vi göra.. Vi visste ju inte om de hade fått i sig nåt eller om vi hann å stoppa dom..

Vi ringde 113.. Där sa dom att vi skulle ta med oss soppen och dra på legevakta..

Det gjorde vi. Legen vi träffade bestämde att begge jenterna skulle få spymedisin och sonde med kull efteråt.. Det var så heeemskt å se sin dotter så dålig som hon var! Det var spy överallt! På kläderna och på allt!!

Tänk om vi gjorde detta helt i onödan?? Tänk om de inte hade fått i sig soppen??
Jag får så dåligt samvete av detta!

Men så måste jag lugna mig själv och tänka att det vi gjorde var rätt! Tänk om de nu har fått i sig soppen..Pjuu..

Vad skulle ni ha gjort?

Lite långt blev det här...Men tack den som orkade läsa!

Jeg synes du valgte helt riktig. Bedre å være på den sikre siden. Ikke la mammahjertet ditt føle seg dårlig pga. det. 

Herligheten, de klarer å få gjort mye på 2 sekunder.. Det er umulig å holde TOTAL oversikt da!!

Du gjorde det rette! Siden du ikke visste om de hadde fått det i seg var det bedre at du gikk utfra det enn at du ventet og så.. det kunne gått skikkelig ille!!!

Uff, du skal ikke ha dårlig samvittighet - men GOD SAMVITTIGHET - dere handlet raskt og rett!!!
*klapp på skulderen og klem*

ORIGINAL: CrazyBeautiful

Jeg synes du valgte helt riktig. Bedre å være på den sikre siden. Ikke la mammahjertet ditt føle seg dårlig pga. det. 

Hadde def gjort d samme!

Jag blir så glad när jag läser det ni skrivit! Det känns mycket bättre nu!
Det blev lite för mycket stress och lite för mycket känslor..och inte minst hormoner!

Tack för att ni tog er tid!

Det er vel nyrene det går utover iforhold til sopp???

Ihvertfall er det bedre å være på den sikre siden, bedre de spyr enn at noe annet skjer!!!

Synes dere reagerte raskt og VELDIG RIKTIG!!!!

Jag tror att det går på nerverna i kroppen..När dissa blir ostabila så är det mycket som slås ut..Tex andningen...

hadde gjort akkurat det samme jeg! bra gjort[:)]

Back
Topp