Skriv noko fint om ein annen på BV

2 Happy Feet

Forelsket i forumet
Skriv noko fint om ein annan på BV.

Minst 3 linjer..
Trenger ein glad [:)] tråd.

Tesa80

Når livet mitt går meg i mot, er du der, sender meg PM, oppmuntrer meg, trøster meg, deg kan eg snakke med, klage til, søke råd hos. Du er berre heilt utruleg fantastisk, eg er så takknemmelig og glad at du er her på BV. Uten deg å snakke med at ting vært vanskelig.

Ein stor [:)][:D][;)] klem og smil til Tesa80

Takk for at du er den du er, måtte du alltid vere sånn.

M@mm@08.12.07

Takk skjønne monicola...[:)]

Tar alle tre i samme slengen eg[:D]
Refrate: I love you.. haha[:D] du er så snill og god.. og masse godt humør.
Skal snart komme på besøk[8D][:D][:D]
Monicola:Deg har eg jammen meg mast masse på om alt muligt.. men ALLTID hjelp å få. Du er så god.
Gleder meg til Juli ja[:D]
Karo: Livlig og skjønn er du.. Synd du slettet deg fra bv. Men har deg på msn så da går det bra. Du er ei skikkelig ålreit jente.
Gleder meg til å treffe deg i juli[:D]

Bekkiz83:

Du virker å være ei veldig snill jente/dame[:D]
God å ha her på BV.
Og ei nydelig datter har du også![:)]

ORIGINAL: Apeloffen

Bekkiz83:

God å ha her på BV.

Ååå så snill du er! [:D] ble jeg skikkelig smigra [:D] Syns du virker som ei toppers jente også!! [;)]

[:D]Lisemor81:[:D]

Du er ei herlig jente med god humor og godt humør.
Det er alltid så koselig å finne på ting med deg.
JEg setter så pris på at vi kan snakke om alt mellom himmel og jord,
Vi kan fjolle og vi kan snakke alvorlig...
Du har 2 englejenter, de er bare skjønne[:D]
kunne sagt mye mer... men:
Æ Æ Gla i dæ!!!

ORIGINAL: Bekkiz83

ORIGINAL: Apeloffen

Bekkiz83:

God å ha her på BV.

Ååå så snill du er! [:D] ble jeg skikkelig smigra [:D] Syns du virker som ei toppers jente også!! [;)]
'

Tjiiihiii!![:D]

Ebleskråtten!!
hu e ei kjempe greie jenta! super duper gla i deg vennen[:)]
Håpe eg treffe deg igjen snart!!![:D]

Klarer ikke å velge bare en jeg

Alle her virker som utrolig flotte å fine mennesker, å jeg vil treffe dere alle!!!!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: betty

silke:
*for den vennen du har blitt.
*fordi du er søt
*og for all skravlingen og moroa vi har sammen[:)][:D][;)]

blir jo helt rørt jeg.....

søte snuppa mi.

Jeg må få skrive inn 3 stk

Betty. fordi du er så morrsom og fordi du ikke er redd for å bli med meg på mine sprell. Fantastisk temperamang..... og at du har forklart meg forskjellen på hore å fitte ( som skjeldsord) fnis...

Marihøne. fordi du er så hyggeli, kjekt å trille tur sammen med deg, selv om du kan trille tur uten mål å mening, noe jeg finner helt bortkastet energi bruk hihi. og fordi du faktisk klarer å dra meg med på ting slik at jeg kommer tidsnok... hihi

Fiorelina. du er bare så utroli hyggelig, det var et tap for bergen by da du flyttet[:(]

[:)]

Nemi Marselia, takk for at du er en så god snill og omtenksom vennine. Jeg er priviligert som får lov til å "kjenne" deg.

til alle inne på mai.... dere er en utrolig hærlig gjeng... er så glad for at jeg har fått blitt kjent med dere. en ekstra hilsen til stavangergjengen som har latt meg få bli med dere på treff[:D] det var så koselig å møte dere... håper på flere treff framover[:D]

ORIGINAL: Nøstet

Nemi Marselia, takk for at du er en så god snill og omtenksom vennine. Jeg er priviligert som får lov til å "kjenne" deg.

ååååå nu blei æ rørt.
sette kjæmpepris på dæ å gla BV har vært her sånn at æ fikk "treffe" dæ. å så gla du har villa delt dine opplevelsa m mæ

andri!

får meg alltid i godt humør
verdens beste venninne!!!!!!!
love ya snuppa

LeneChr og lucky devil 85:
jeg er så glad i dere begge to - alltid er dere der med gode ord og støtte. Bruker tid på folk og gir av dere selv. - men får altfor lite igjen..
Hjerte laget av gull begge to![:)][:)]

Rosapute:

Jeg syns du er en utrolig glad og grei jente, som jeg føler jeg kan snakke med om alt. Du har alltid noe positivt å si, å blir alltid glad av å snakke med deg. Du er kjempe flink mamma til lille Angelica. Og du er altid like søt og glad![:)] Stor klem til Rosapute(som jeg er så heldig å ha blitt kjent med)[:)]

lindaen
du e ei kjæmpekjækk jente å trives godt i dett selskap.
synn vi bor så langt unna kværandre. eller kanskje like greit før æ hadd væl sprunge n døra di[:D]

ORIGINAL: Viksi.

Thothamon du  virker som ei kjempekoselig jente. som jeg ønsker å treff. stå på vennen.[:)]

[:)]tusen takk vennen, i like måde. du virker kjempe grei[:)]

Back
Topp